۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85260917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فریاد یک صهیونیست بر سر وزیر نتانیاهو: تو و کابینه ات فاشیست هستید+ فیلم

تهران- ایرنا- یک شهرک نشین صهیونیست با فریاد بر سر وزیر کابینه رژیم اسراییل خطاب به او گفت: تو و کابینه ات خیانتکار، عقب مانده و فاشیست هستید، ما شما را نمی خواهیم.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از منابع خبری فلسطین، حضور خانم «اوریت ستروک» وزیر امور شهرک سازی رژیم صهیونیستی در یکی از هتل های بحرالمیت در سرزمین های اشغالی که برای همدردی با شهرک نشینان صهیونیست که از شهرهای اطراف نوار غزه تخلیه شده و به این مکان آورده شده اند، موجب عصبانیت و اعتراض یک شهرک نشین صهیونیست شد.

این صهیونیست در ورودی هتل با عصبانیت برسر این وزیر کابینه نتانیاهو، با الفاظ رکیک، وی را مورد حمله قرار داد و گفت: شماها به اسرائیل خیانت کردید، شماها کابینه ای عقب مانده و فاشست هستید.

وی خطاب به ستروک گفـت: با چه وقاحتی اینجا آمدی؟ تو یکی از خیانتکاران هستی، از مقابل چشمم دور شو. ما شماها را نمی خواهیم. شما کابینه شرم و ننگ هستید، از اینجا برو. وقاحت هم حدی دارد. تو فاشیست هستی، لعنت به شما فاشیستها.

این صهیونیست در حالت بسیار عصبانی در پاسخ به یکی از همراهان ستروک که از او می خواست، آرام باشد و صدایش را پایین بیاورد، افزود: «چطور آرام باشم؟ از اینجا برو، خانواده ام در شهرک های اطراف نوار غزه هستند بعد از من می خواهی آرام باشم؟ لعنت و شرم بر شما باد. دوستان من توی شهرک های (صهیونیست نشین) اطراف نوار غزه کشته شدند و تو از من می خواهی که آرام باشم. از اینجا برید.»

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha