بانک‌های سیستان و بلوچستان در پرداخت وام ازدواج بر خلاف منویات رهبر انقلاب عمل می‌کنند

زاهدان- ایرنا- معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بانک‌های این استان در پرداخت وام ازدواج برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس جمهور در این رابطه عمل می‌کنند به طوریکه آخرین استان کشور در دریافت این تسهیلات برای زوج‌های جوان هستیم.

پوریا خواجه درگی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان به عنوان جوان‌ترین استان کشور، آخرین استان در پرداخت وام‌های ازدواج است، بیان کرد: متأسفانه بانک‌ها در این استان خلاف منویات رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور عمل می‌کنند.

وی تأکید کرد: بانک‌ها با دشوار کردن شرایط پرداخت وام و درخواست ضامن‌های متعدد و مستنداتی که در برخی موارد در قانون هم تعریف نشده، پرداخت وام را برای زوج‌های جوان دشوار کرده‌اند.

زور اداره ورزش و جوانان به بانک‌ها نرسید

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: مجموعه ورزش و جوانان این استان به عنوان دبیر کارگروه استانی ساماندهی امور جوانان به جد پیگیر حل این معضل بوده؛ اما با وجود همه تلاش‌های صورت‌گرفته تاکنون زور ما به بانک‌ها نرسیده است.

وی از اصحاب رسانه خواستار مطالبه‌گری پیرامون چرایی عدم پرداخت وام‌های ازدواج شد و گفت: در مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در راستای کمک به ازدواج زوج‌های جوان مجموعه‌ای تحت عنوان «عقدینو» در زاهدان راه‌اندازی کردیم که با امکانات مناسب مراسم عقد زوج‌های جوان را به صورت رایگان برگزار می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha