طوفان الاقصی تا آزادی فلسطین ادامه دارد

تهران - ایرنا - رئیس دفتر حرکت مقاومت اسلامی (حماس) در تهران گفت که این جنگ تا زمان توسعه در کرانه باختری و بازپس‌گیری سرزمین های اشغالی و آزادی فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست فوق العاده بعدازظهر دوشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحولات فلسطین به خبرنگاران افزود: در این جلسه خالد قدومی رئیس دفتر حرکت مقاومت اسلامی (حماس) در تهران، ابعاد عملیات طوفان الاقصی را تشریح و به زوال رژیم صهیونیستی به عنوان یک گزینه واقعی و شدنی تاکید کرد که با عنایت الهی و هماهنگی مقاومت رخ خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قدومی با بیان اینکه در کنار صحنه جنگ در روی زمین، میدان دوم جنگ، عرصه جنگ روایت‌هاست، یادآور شد که صهیونیست ها در جنگ رسانه ای ادعا کردند که حماس اقدام به بریدن سرها کرده است ولی مجبور شدند این ادعا را پس بگیرند زیرا حماس هرگز دست به چنین اقداماتی نزد و این ادعاها تلاش برای زیر سوال بردن هدف حماس یعنی دفاع از مردم و سرزمین فلسطین بود که ناکام ماند.

وی با اشاره به تاکید نماینده جنبش حماس مبنی بر به پایان نرسیدن عملیات طوفان الاقصی افزود: قدومی تاکید داشت که این جنگ تا زمان توسعه در کرانه باختری و بازپس‌گیری سرزمین های اشغالی و آزادی فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد.

عمویی خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای شوشتری دستیار وزیر امور خارجه نیز گزارشی از اقدامات وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی منطقه ای و بین المللی در جهت دفاع از مردم فلسطین ارائه کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha