مسایل و مشکلات پتروشیمی هگمتانه مورد بررسی قرار گرفت

همدان - ایرنا - مسایل و مشکلات شرکت پتروشیمی هگمتانه در نشست چهارساعته استاندار همدان و معاون وزیر نفت و مدیرعامل و رییس هیات مدیره پتروشیمی ملی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، در نشست روز چهارشنبه میان علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و رییس هیات مدیره پتروشیمی ملی ایران در تهران برای حل مسائل پتروشیمی هگمتانه، تأمین خوراک و طرح توسعه فاز ۲ این پتروشیمی برگزار شد، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران دستور تأمین خوراک مورد نیاز برای پتروشیمی هگمتانه را صادر کرد.

همچنین با پیگیری‌های استاندار همدان مقرر شد حقوق ۲ ماه کارگران و پرسنل پتروشیمی هگمتانه از محل مطالبات ارزش افزوده استان طی روزهای آینده پرداخت و مابقی آن نیز با برنامه‌ریزی لازم توسط شرکت پتروشیمی هگمتانه پرداخت گردد.

تعاملات بیشتر برای ادامه‌ی فعالیت و تامین خوراک پتروشیمی هگمتانه نیز در این دیدار مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.

حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره پتروشیمی هگمتانه همدان نیز در این نشست حضور داشتند.

مجتمع پتروشیمی هگمتانه با سرمایه گذاری یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، ۶ دی ماه سال ۱۳۹۹ در یک ارتباط تصویری و با دستور رییس جمهور به بهره برداری رسمی رسید.

مجتمع پتروشیمی هگمتانه بزرگترین واحد تولیدی استان همدان است که محصولی کم نظیر به نام پی وی سی با درجه پزشکی تولید می‌کند و ظرفیت سالانه ۷۰ هزار تن محصول را دارد.

مجتمع هگمتانه نخستین پتروشیمی کشور در تولید پی وی سی با درجه پزشکی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha