۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85260594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بهارستان: آینده دانش آموزان در گرو پیوند خانواده و مدرسه است

بهارستان-ایرنا- فرماندار بهارستان همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: آینده دانش آموزان در گرو پیوند خانواده و مدرسه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،عبداله نوحی فرماندار بهارستان در همایش گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان این همایش که روز دوشنبه برگزار در سالن اجتماعات کانون شهید مطهری برگزار شد، با الهام از فرمایشان مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت نسل طلایی آینده با پیوند اولیا و مربیان اظهار داشت: تربیت کودکان توسط والدین با ورود آنها به مدارس، پایان نمی یابد و نقش پیوند اولیا و مربیان در تربیت دانش آموزان که بزرگترین ثروت و سرمایه مولد هستند، حائز بیشترین اهمیت است.

نوحی در ادامه با تأکید بر لزوم عدالت آموزشی در بین دانش آموزان، اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری ۲۰ هزار نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم جهت شرکت در کلاسهای رایگان کنکور ثبت نام خواهند شد.

فرماندار بهارستان: آینده دانش آموزان در گرو پیوند خانواده و مدرسه است

فرماندار بهارستان به ساخت ۱۰ مدرسه در سطح شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان احداث ۱۵۰ کلاس درس در ۱۰ مدرسه به تصویب رسید که یکی از این مدارس در کمترین زمان ممکن به بهره برداری رسید و زنگ مهر ۱۴۰۲ توسط رئیس جمهور در آن نواخته شد و مدارس دیگر هم با پیشرفت مطلوبی که کمترین آن به ۵۰ درصد می رسد در حال ساخت است.

به گزارش ایرنا،در این مراسم عبداله نوحی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه بخش گلستان و جمعی از فرهنگیان و اولیای دانش آموزان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha