دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، عوامل نزاع دسته جمعی در کوهدشت و رومشکان و بازداشت سارقان سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ۲۴ مهرماه است.

دستگیری عامل تیراندازی درخرم آباد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به اماکن خصوصی در خرم آباد، شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده فردی شرور و از اراذل و اوباش است اظهار داشت: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با حمایت دستگاه قضایی با قاطعیت با مخلان امنیت و آسایش مردم برخورد خواهد کرد.

دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق کوهدشت بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که چندین نفر به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس هفت نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند و چهار تیغه شمشیر و قمه از منازعان کشف شد.

دستگیری عوامل نزاع در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، تیمی از ماموران انتظامی به محل مربوطه اعزام شدند.

سرهنگ مصطفی تیموری اظهار داشت: با حضور پلیس علاوه بر پایان درگیری، ۶ نفر از عوامل اصلی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی رومشکان در پایان با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه درگیری را اختلافات قبلی اعلام کردند، گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضایی با هر گونه بی نظمی برخورد قانونی خواهد کرد.

کشف ۱۵ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری پنج سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات تخصصی متهمان دستگیر شده به ۱۵ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شده اند از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha