۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 1048
کد خبر: 85260215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کشف و سه باند مسلح قاچاق مواد مخدر در عملیات ویژه پلیس استان متلاشی شد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در راستای کنترل تحرکات باندهای قاچاق موادمخدر، ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت سه باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی در زاهدان، خاش و سیب و سوران که قصد انتقال محموله مواد مخدر به مرکز کشور را داشتند، به دست آمد و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی انهدام این باندها در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان در مرکز استان و شهرستان های مذکور شناسایی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور هماهنگ و همزمان در قالب تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند طرح مهار، منطقه مورد نظر را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله های مورد نظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد به اطراف متواری و طی بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه و در مجموع یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۷۰۳ کیلوگرم تریاک و ۵۲۷ کیلوگرم حشیش کشف، تعداد چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و تعداد چهار دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی گفت: تلاش برای دستگیری اعضای این باندهای قاچاق ادامه دارد.

سردار جلیلیان با اشاره به عزم جدی پلیس سیستان و بلوچستان در مقابله با پدیده خانمان سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha