۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85260170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازدید معاون اجرایی رییس جمهوری از دولتخانه صفوی قزوین

قزوین - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور در ادامه سفر خود به قزوین به منظور آگاهی از روند و پیشرفت مرمت دولتخانه صفوی از این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری روز دوشنبه در بازدید از دولتخانه صفوی که با حضور جمعی از مسوولان استان قزوین همراه بود، از هشتی متصل به ایوان، رواق صفوی و تزیینات کاخ چهل ستون بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر حفظ و مرمت آثار تاریخی فاخر در استان قزوین، اظهار کرد: قزوین در طول تاریخ پایتخت دولت صفویان بوده و باید اعتبار مصوبات سفر رییس جمهور در راستای مرمت این مجموعه به کار بسته شود.

براساس این گزارش، از مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار سفر رییس جمهور در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، ۴۵۰ میلیارد ریال آن مربوط به تسهیلات تبصره ۱۸ بوده که تا کنون تخصیص نیافته است.

از یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار باقیمانده نیز سهم سال اول ۲۳۰ میلیارد ریال بود که در اجرای پروژه‌های این حوزه هزینه شد که سهم دولتخانه صفوی از آن ۳۵ میلیارد ریال بود.

معاون اجرایی رییس جمهوری در ادامه از کاروانسرای سعدالسلطنه نیز بازدید به عمل آورد.

محسن منصوری روز دوشنبه جهت بازدید و پیگیری مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به استان قزوین سفر کرده است.

وی پیش از دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از اردوگاه یانس آباد قزوین دیدار و با حضور در مزار شهدای قزوین به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام گذاشت.

بازدید از روند ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی از دیگر برنامه سفر معاون اجرایی رییس جمهور در سفر به استان قزوین است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha