۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85260129
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی برای بوشهر احتمال ناپایداری جوی پیش‌بینی کرد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌‎های هواشناسی از امروز تا چهارشنبه هفته جاری برای این استان و بویژه نواحی شرقی ناپایداری جوی پیش بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده با رشد ابر در ساعت‌هایی از ظهر تا اوایل شب، احتمال وقوع رگبار موقتی باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین طی امروز و فردا در فراساحل شمالی و مرکزی استان با وزش بادهای شمالی، دریا به نسبت متلاطم پیش بینی می‌‎شود.

کارشناش اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد؛ افزایش ابر، احتمال وقوع ناپایداری جوی و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در این مدت ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در فراساحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۵، مد اول ساعت ۰۹:۰۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۱۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۴۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم و برازجان با ۴۱ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه و سایر شهرهای استان نیز دمای زیر ۴۰ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha