۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85260060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب جدید در دانشگاه پیام نور یزد ثبت نام کردند + فیلم

یزد -ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: امسال ۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب در واحدهای این دانشگاهی در سطح استان ثبت نام کرده‌اند که پذیرش نهایی از ۲۲ مهر ماه آغاز شده و تا هفت آبان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، کاظم حمیدی زاده، روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه در سه مقطع تحصیلی، پذیرش دانشجو داریم، افزود: داوطلبان باید برای تکمیل پرونده و پذیرش نهایی اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: برای ارتقای سطح کیفی دانشگاه، اقداماتی انجام شده و آمایش نیز توسط وزارت علوم در همه دانشگاه های کشور در حال انجام است و دانشگاه پیام نور نیز تضمین کیفیت را با مقام هایی که به دست آورده عملی و اجرایی کرده است .

وی افزود: کسب رتبه اول کیفیت آموزشی و کسب رتبه ۵ بر اساس رتبه بندی جهانی و دیگر مقام های برتر توسط این دانشگاه کسب شده و چون شیوه آموزش این دانشگاه باز و از راه دور است لذا به واسطه نوع آموزش آن، پیام نور در شورای عالی و بین المللی آموزشی باز و از راه دور دنیا نیز عضو است .

رییس دانشگاه پیام نور استان یزد در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا که گفته می شود این دانشگاه در حال تعطیلی است ، گفت:به هیچ عنوان قرار نیست دانشگاه پیام نور حذف شود و با قدرت در انجام وظیفه هستیم و در حال حاضر نیز هشت هزار ۵۰۰ نفر که ۶۰ درصد دختران را شامل می شود در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

حمیدی زاده افزود: ۳۰ هزار نفر فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور یزد هستند و علی رغم اینکه پیام نور در کشور از سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را شروع کرده اما در استان یزد به ترتیب در سال های ۶۸ و ۶۹ در شهرستان اردکان و تفت دو مرکز پیام نور تاسیس شد و در حال حاضر نیز ۱۰ مرکز و واحد پیام نور و همچنین ۱۱۸ هیئت علمی در رشته های مختلف در حال تدریس هستند.

وی ادامه داد: امسال ۳۲ نفر از پذیرفته شدگان آزمون وکالت، فارغ التحصیلان پیام نور هستند و یکی از اعضای هیئت علمی این دانشگاه نیز در ردیف دانشمندان برتر دنیا انتخاب و قرار گرفته است.

رییس دانشگاه پیام نور استان یزد گفت: در سال گذشته ۱۷۳ مقاله در مجلات معتبر توسط اعضای هیئت علمی این دانشگاه چاپ شده است .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha