الگوی زن ایرانی اسلامی در برابر فتنه های استکبار مقاوم است

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الگوی زن انقلابی ایران اسلامی با اقدامات تاریخ ساز در مقابل فتنه های استکبار جهانی مقاومت می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز دوشنبه در اجلاسیه ۴۷۹ شهید زن لرستان با عنوان " انیس شاهدان" بیان کرد: زنان شهید هنوز در یاد و خاطره مردم هستند و باید از مکتب آنان درس گرفت چراکه از تعلقات مالی دل بریدند و هستی خود را فدا کردند تا الگوی زن مسلمان ایرانی را به نمایش بگذارند و جهانیان را از این حقیقت آگاه کنند.

وی افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، زنان مسلمان ایران معلم ثانی برای زنان اسلام هستند که الگوی شرقی متجهرانه و الگوی غربی که زن را وسیله ای برای جذب سرمایه های بیشتر کرده است نپذیرفته اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه الگوی سوم، الگوی سازنده و انسان ساز زن مسلمان ایرانی است اظهار داشت: زنان در تغییر مسیر اسلام و کشور نقش شایسته ای ایفا کردند و به ما آموختند که عزت زن در به تکامل رساندن ویژگی های زنانه خود است که در این راستا زن ایرانی نه از زن شرقی و نه از زن غربی الگو می گیرد بلکه انسانی مستقل، توانمند و الگو است.

سردار نقدی گفت: زن مسلمان ایران اسلامی به دور از هر گونه خود کم بینی و در اوج اثر گذاری در عرصه های سیاسی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه زن انقلابی ایرانی، عفیف، محجبه و شریف در اصل مرکز قرار دارد و فتوحات جدیدی کسب کرده است افزود: فاطمه الزهرا (س) برجسته ترین زن تاریخ در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بود که رسالت خود را مبنی بر دفاع از ولایت در کسوت یک زن انجام داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضرت زینب (س) نیز رسالت زنانه خود را به حدی اثرگذار انجام داد که الگوی زنان تاریخ شد چراکه مکتب عاشورا را در میدان سیاست به دنیا معرفی کرد و پیام عاشورا را به جهانیان رساند.

سردار نقدی ادامه داد: مادرانی که پاره تن خود را به جبهه ها فرستادند بالاترین ایثارها را کردند و زنانی که مشوق همسران در دفاع از حرم هستند با الگو گیری از فاطمه الزهرا(س) و حضرت زینب(س) بزرگترین حماسه ها را خلق کردند.

وی با تاکید بر اینکه زن ایرانی مسلمان الگوی سوم جهان است گفت: این الگو دشمن را به توطئه گری علیه این زن واداشته است چراکه تشخیص دادند دشمن اصلی همین زنها هستند و فرزندان از دامن آنان راهی جبهه های حق علیه باطل می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین اضافه کرد: امروز اسرائیل رزمنده ندارد و هنرش این است که با هواپیما بر سر زنان و کودکان بمب خالی کند چراکه جوان فداکاری از دامن زن غربی برای مبارزه تربیت نمی شود.

سردار نقدی با اشاره به حوادث سال گدشته در کشور گفت: سال گذشته بر اساس مشاهدات شاهدان و ثبت دوربین ها، خانمی فوت شد و جهان غرب تلاش کرد برای این اتفاق نظام را براندازی کند آیا اکنون این زنان و کودکان غزه را نمی بینند؟

وی افزود: اینان زن و کودک کش و خواهان زن بی بند و بار هستند تا به دو از الگوی زن مسلمان ایرانی باشد و فرزندان آنان جرات فداکاری و دفاع از ارزش ها را نداشته باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اکثر مردم ایران به ارزش ها پایبند هستند اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مرده است و آمریکا خودش به میدان آمد اما این خشم مسلمانان به انفجار می رسد و آنها را به زیر خواهد کشید.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز مردم خود به خود در صحنه دفاع از فلسطین هستند و تمام آزادی خواهان جهان به میدان آمده اند عنوان کرد: تمام قدرت ناوهای آنان به یک شلیک وابسته است و در آینده نزدیک حوادث بزرگی به نفع جهان اسلام رقم زده می شود و درس های سنگینی خواهند گرفت که افول قدرت آنان به سقوط تبدیل خواهد شد.

در این آئین چهار کتاب زینبی ها، ماه در مه، مهدخت و فرهنگ نامه شهدای زن لرستان رونمایی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha