اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های بشاگرد آغاز شد +فیلم

بندرعباس - ایرنا - مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها هرمزگان گفت: اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه (در قالب ۱۰۰ دستگاه یخچال) به منظور کمک به تشکیل خانواده به زوج‌های جوان شهرستان بشاگرد آغاز شد.

بتول دهقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یادآورشد: ۱۱۲ سری جهیزیه نیز در تیرماه سال‌جاری به زوج‌های بشاگردی اهدا و جشن ازدواج آسان نیز برای آن‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: ارزش هر سری از جهیزیه‌های اهدا شده در آن زمان ۳۰۰ میلیون ریال بود و اکنون در تکمیل این اقدام ۱۰۰ دستگاه یخچال با کمک مردم و خیران تهیه شده است که به آن‌ها تقدیم می‌شود.

مدیر امور شعب بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها هرمزگان اشاره کرد: مراسم اهدا جهیزیه‌ها در تیرماه سال‌جاری در بشاگرد با حضور معاون زنان و امور خانواده رییس جمهور به زوج‌های جوان بشاگردی برگزار شد.

آبشار عاطفه ها در ماه مبارک رمضان ۱۳۸۰ شمسی به شماره ثبت ۲۳۱۰ و شماره پروانه ملی۱/۸/۸۳/۱۵۶۸۸۷ در راستای اعتلای سیره عملی امیرالمومنان حضرت علی(ع) به همت چند نفر از نیکوکاران تاسیس شد تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم آورد.

این خیریه ابتدا در سال ۱۳۸۰ کارش را از یک مغازه کوچک با تحت حمایت قرار دادن نیازمندان که برای رفع مشکلات مالی خود به کسبه رجوع می‌کردند، شروع کرد و بعد از مراجعات زیاد تصمیم به گسترش فعالیت و راه‌اندازی مرکزی تخصصی تر برای تحت حمایت قرار دادن نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها با تحت حمایت قراردادن و پرداخت مستمری و رفع مشکلات متنوع این عزیزان کرد.

این بنیاد خیریه توانست در کمتر از ۲ دهه فعالیت خود و باتوجه به مراجعه نیازمندان از شهرهای اطراف به مرکز این بنیاد، اقدام به تاسیس دفاتر و شعب در استان خراسان رضوی کند و بعد از موفقیت توانست مجوز فعالیت ملی را از وزارت کشور به‌عنوان سازمان مردم نهاد دریافت کند و بعد از گذشت چند سال توانست با کسب مقام مشورتی از سازمان ملل متحد (ECOSOC) به فراتر از مرزها فعالیت خود را گسترش دهد و بین‌المللی شود.

این موسسه از سال ۱۳۹۰ در هرمزگان آغاز بکار کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha