هاشمی: والیبال نشسته ایران به بازی‌های آسیایی اعتبار می‌دهد

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور والیبال نشسته ایران به بازی‌های پاراآسیایی آبرو و اعتبار می‌دهد. تدبیر مدیریتی فدراسیون و کادر فنی تیم خوبی را آماده کرده که مهیای فتح پاریس است.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی با حضور در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان از اردوهای رشته‌های مختلف بازدید کرد. در این بازدید سیدمحمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون گزارشی از اردو و اعزام ورزشکاران به هانگژو به وزیر ورزش ارائه کرد.

اسبقیان با تشکر از حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون گفت: این روزها وزارت دغدغه‌های زیادی دارد؛ اما مقام عالی وزارت با حضور در اردوهای تیم ملی انگیزه ملی‌پوشان را بیش از پیش کرد.

هادی رضایی نیز در این دیدار توضیحاتی در خصوص تاریخچه والیبال نشسته را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد. وی گفت: در تیم والیبال نشسته هم جوانان حضور دارند و هم بازیکنانی که چهار پارالمپیک را تجربه کردند. هدف نهایی نیز مدال طلای پارالمپیک پاریس است.

علی کشفیا سرپرست و داود علیپوریان کاپیتان تیم نیز از مشکلات تیم سخن به میان آوردند.

هاشمی در این بازدید گفت: والیبال نشسته تیم ناشناخته‌ای نیست و مورد استقبال است. این تیم ذهنیت خوبی در جامعه ایجاد کرده است. والیبال نشسته زائیده انقلاب است. افتخارات این رشته جزو باقیات و صالحات شما است.

وی گفت: حضور والیبال نشسته ایران به بازی‌های پاراآسیایی آبرو و اعتبار می‌دهد. تدبیر مدیریتی فدراسیون و کادر فنی تیم خوبی را آماده کرده که مهیای فتح پاریس است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: هادی رضایی برترین مربی قرن و رشته والیبال نشسته است و در بخش مدیریتی و اجرایی نیز سابقه درخشانی دارد. ارتباط خوب وی با مجموعه ورزش کشور می‌تواند به توسعه بیش از پیش این رشته کمک کند. درخواست‌های شما پیگیری خواهد شد. اگر ساختار اجازه دهد تغییراتی در خصوص پیشکسوتان ورزش پارالمپیکی انجام خواهد شد.

هاشمی در خصوص پاداش تیمی نیز گفت: فعلا قولی نمی‌دهم؛ اما با رئیس کمیته ملی پارالمپیک صحبت خواهم کرد تا یک راهکار برای برطرف کردن این مشکل پیدا کنم.

وی ادامه داد: باید به بچه‌های والیبال نشسته در بخش زنان و مردان که در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حضور می‌یابند، خدا قوت بگویم و از نزدیک مشکلات آنها را بشنوم. این رشته ورزشی نیاز به مجموعه ورزشی و حمایت از طرف وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک دارد.

هاشمی درباره پاداش مدال‌آوران در پاراآسیایی گفت: همان پاداشی که به مدال‌آوران بازی‌های آسیایی دادیم به مدال‌آوران پاراآسیایی هم می‌دهیم و رقم آن هیچ تفاوتی ندارد. پاداش پای سکو جزو وظایف کمیته پارالمپیک است. پاداش وزارت مانند مدال‌آوران بازی‌های آسیایی است.

وی خاطرنشان کرد: شغل یک قانون است که به تصویب رسیده؛ اما در اجرای آن مشکلاتی دارد و می‌گویند باید شغل‌ها بلاتصدی باشد و کمیته‌ای در نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده اگر بشود شغل بلاتصدی را بردارند و شغل‌ها ستاره‌دار شود. یعنی شغل به نام طرف می‌شود و وقتی بازنشست شد آن شغل حذف می‌شود و تلاش می‌کنیم تا تسهیلات فراهم شود تا دغدغه و نگرانی نیز برطرف شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha