سیاست پلیس کمترین آسیب به ناقضان قانون است
عکس تزئینی است

تهران - ایرنا - جانشین فرماندهی کل انتظامی بر موضوع هوشمندسازی در حوزه پلیس و امنیت تاکید کرد و گفت: سیاست پلیس و مهمترین هدف هوشمندسازی در این زمینه کمترین صدمه به ناقضان قانون و مخلان نظم و امنیت است.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) که صبح امروز دوشنبه با حضور فرماندهان انتظامی و وابستگان نظامی و سفرای کشورهای خارجی در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد در جمع رسانه‌ها گفت: فعالیت این نمایشگاه در راستای دیپلماسی آرامش است و آورده آن برای تولیدکنندگان و مجریان امنیت کیفی سازی و نیازسنجی است.

وی تاکید کرد: مجموعه پلیس بیش از ۹۰ درصد کارش پیشگیری و ایجابی است، اما ممکن است بخشی از آن اقدامی باشد که در این نمایشگاه شاهد پیش‌بینی نیازهای اقدامی پلیس در حوزه امنیت است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای این نمایشگاه شکست تحریم در حوزه امنیتی و ایمنی است ، گفت: این نمایشگاه صرفا در چهارچوب نیاز پلیس نیست و بسیاری از نیازهای عمومی را نیز برطرف خواهد کرد و نیازهای برون مرزی و کشورهای دیگر هم هدف گذاری شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی به نیاز پشتیبانی دولت از تولیدکنندگان به خصوص شرکت های دانش بنیان در حوزه ایمنی اشاره و تاکید کرد: هدفگذاری پلیس برای این برنامه استفاده از فناوری های روز در حوزه ناامنی است و پلیس هم به عنوان تولید کننده و هم مصرف کننده ارتباط خوبی با شرکت‌ها دارد.
 


عملیات مقاومت سیلی به صهیونیستی غاصب بود

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در این مراسم با اشاره به خوشحالی مستضعفین جهان از حمله پیروزمندانه مقاومت به رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این عملیات سیلی محکم مردم مظلوم فلسطین بود.

سردار قاسم رضایی با تاکید بر افتخار افرینی عملیات جبهه مقاومت در سرزمین اشغالی تاکید کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی ساعت نابودی ۲۴ ساله خود را جلو انداخته است.

به گفته او، درسی که امروز جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین به صهیونیست‌ها دادند در تمام دنیا طنین انداز شده و درس عبرتی برای غاصبان خواهدبود.

جانشین فرمانده کل انتظامی به نمایشگاه ایپاس اشاره کرد و گفت: علی‌رغم تمامی توطئه دشمنان به جهت مردم بصیر و رهبر هوشمند و ارتباط ناگسستنی بین ملت و رهبری شاهد خنثی کردن توطئه ها و فتنه ها هستیم که ماحصل آن امنیت است.

سردار رضایی افزود: در جمهوری اسلامی مجموعه انتظامی از مرزها تا خیابان و کوچه ها نقش ایمنی و امنیت را دارد که جایگاه ویژه‌ای در دنیا به مجموعه انتظامی ایران میدهد.

وی ادامه داد: برای پلیس تفاوتی میام امنیت و آرامش هموطنان خود و کسانی که به عنوان وطن دوم ایران را برای زندگی و خدمت انتخاب کرده باشند وجود ندارد.

جانشین فرمانده انتظامی اظهارداشت: در جمهوری اسلامی علی رغم فشارهای تحریمی در چهار دهه گذشته شاهد دستاوردهای بی نظیر در حوزه امنیت هستیم که ان را حاصل تحریم می دانیم که ناشی تلاش نخبگان و جوانان ما است.

به گفته جانشین فرمانده کل انتظامی، امروز با وجود سخت ترین تحریم‌ها شاهد انتقال دانش و تولیدات نخبگان پلیس و ایمنی هستیم که نشان از شکست کامل تحریم بر پایه تکیه بر نخبگان است.

سردار رضایی اضافه کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در حال حاضر در پلیس هویت و جایگاه ویژه‌ای در چرخه نظم و امنیت دارند. همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی پلیس بسترساز شرکت های دانش‌بنیان در حوزه امنیتی و ایمنی برای تجاری سازی و صادرات محصولات است.
 

۷۰ درصد محصولات نمایشگاه داخلی است

مدیرعامل بنیاد تعاون تعاون فراجا در مراسم افتتاح نمایشگاه گفت: یکی از ویژگی های نمایشگاه ایپاس این است که ۷۰ درصد محصولات مربوط به تولیدات داخلی است.

سردار هابیل درویش با تبریک سیلی محکم رزمندگان جبهه مقاومت به گوش دولت غاصب صهیونیستی گفت: ویژگی نمایشگاه ایپاس بروز رسانی و ارتقای کمی و کیفی تجهیزات ایمنی و امنیتی است.

به گفته وی، رواج استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی در عرصه عمومی، حمایت از تولیدکنندگان و قطع واسطه گری و استفاده از تجهیزات روز در حوزه ایمنی و امنیتی از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.

سردار درویش افزود: امسال شاهد افزایش ۱۵ درصدی حضور شرکت های خارجی هستیم که نشان از استقبال خارجی ها برای حضور در این رویداد است.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس از امروز دوشنبه ۲۴ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و تا ۲۷ همین ماه ادامه دارد.

این دوره نمایشگاه ایپاس میزبان بیش از ۲۲۰ شرکت داخلی و خارجی در زمینه تولیدات تجهیزات پلیسی ،ایمنی و امنیتی است. حضور ۳۵ برند و شرکت از ۱۶ کشور از ویژگی‌های دیگر این دوره از نمایشگاه تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی ( ایپاس ) است.

۲۰ رده پلیس نیز در نمایشگاه با خدمات و دستاوردهای خود حاضر هستند و فعالیت خود در حوزه امنیتی را نمایش خواهند داد.٦٠٠ محصول در این دوره نمایشگاهی در معرض بازدید عموم مردم و مجموعه‌های تخصصی قرار خواهد گرفت که از این تعداد ۲۵ درصد مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی است.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۲۰ هزار متر مربع و با حضور ۶۰ برند برگزار شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha