جذب جوانان رویکرد اصلی ستادهای نمازجمعه استان یزد باشد

یزد - ایرنا - مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: جذب نوجوانان و جوانان باید همیشه رویکرد اصلی و برنامه محوری ستادهای نمازجمعه در مناطق مختلف استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین نجم‌الهدی یکشنبه شب در نشست ستاد نمازجمعه مهریز یزد افزود: نگاه ویژه به حضور نسل جوان در آیین‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه موضوعی مهم است و باید بیش از گذشته اقدام مناسب انجام شود.

وی با بیان اینکه نماز جمعه در شهرستان مهریز با حضور و همکاری مردم و جوانان باشکوه اقامه و از ستاد نماز جمعه این خطه قدردانی می‌شود، ادامه داد: باید از ظرفیت نوجوانان و جوانان در اقامه هرچه بهتر این آیین بزرگ دینی و انقلابی نظام اسلامی استفاده شود.

این مسئول بیان کرد: ستادهای نمازجمعه به دنبال یافتن راه‌های جذب نوجوانان و جوانان برای حضور فعال در این آیین عبادی و سیاسی که قرارگاه ایمان و بصیرت است باشند.

حجت‌الاسلام نجم‌الهدی گفت: هم‌اکنون حضور نسل جوان خوب است اما هنوز جای کار فراوان برای جلب مشارکت آنان در برنامه‌های مختلف ستادها در مناطق مختلف وجود دارد.

وی تاکید کرد: جلوگیری از حضور گسترده مردم و جوانان در نمازهای جمعه یکی از اهداف دیرینه و همیشگی استکبار جهانی در جنگ تمام عیار فرهنگی و رسانه‌ای است.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد بیان کرد: باوجود تمامی تلاش‌های دشمنان برای تضعیف این سنگر مقدس و آیین عبادی سیاسی، شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم در نماز جمعه هستیم.

همچنین امام جمعه مهریز با قدردانی از اعضای ستاد نمازجمعه این شهرستان بر اهمیت تلاش بیشتر برای برگزاری باشکوه این فریضه در منطقه تاکید کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: همکاری مردم و مسئولان و مشارکت نوجوانان و جوانان مهریزی در نمازجمعه خوب است و باید برای اقامه بهتر آن تلاش مضاعف انجام شود.

همچنین محمد علی زارع رییس ستاد نمازجمعه مهریز گزارشی از اقدام‌ها و وضعیت این ستاد و شورای مشورتی آن ارایه و بر پیگیری امور فرهنگی و جذب جوانان تاکید کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و هم‌اکنون در ۲۷ نقطه در استان یزد نمازجمعه اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha