چراغ سبز پاریس به ادامه جنایات تل‌آویو/ سفر وزیر خارجه فرانسه به سرزمین‌های اشغالی

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه فرانسه در حالیکه شهروندان غزه زیر آتش بی‌امان بمب‌های اسرائیلی قرار دارند و سازمان جهانی بهداشت دستور تل‌آویو برای تخلیه بیمارستان‌های شمال غزه را معادل حکم اعدام ارزیابی کرده، وارد سرزمین‌های اشغالی شد و بار دیگر از رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش ایرنا، کاترین کولونا روز یکشنبه با سفر به سرزمین‌های اشغالی، از یک بیمارستان اسرائیلی واقع در اشکلون در ۱۵ کیلومتری نوار غزه بازدید کرد.

وی که در این بازدید توسط الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی همراهی می‌شد، با بستن چشمان خود به روی جنایات این رژیم در بمباران بی‌امان غزه با مهمات حاوی فسفر سفید و تخریب بیمارستان‌های این منطقه، بار دیگر از همبستگی پاریس با تل‌اویو سخن گفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی فرانسه هدفش از این بازدید را راهی برای نشان دادن همبستگی پاریس با رژیم صهیونیستی و همدردی با اسرائیلیان عنوان کرد که به ادعای وی از یک حمله تروریستی وحشتناک رنج می‌برند.

وزیر امور خارجه فرانسه همچنین مدعی شد که در جریان حملات حماس به مواضع صهیونیستی، ۱۷ فرانسوی کشته شدند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌اند.

سران رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک شکست در برابر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان غزه را هدف قرار می‌دهند؛ به طوری که در تازه‌ترین آمار، تاکنون ۲ هزار و ۳۲۹ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند در حمله تل‌آویو به غزه به شهادت رسیده و ۹ هزار و ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های اشغالگران جنایتکار زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha