۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85259104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار

شهریار- ایرنا -فرمانده انتظامی استان از شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار و کشف اموال به ارزش ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سردار "کیومرث عزیزی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب تهران از دپو و جابجایی کالاهای لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی، در بازرسی از انبار اعلامی انواع کالای قاچاق، شامل۱۲هزار و۲۱۶ قلم لوازم آشپزخانه، ۸۹ کارتن لوازم آشپزخانه، هر کارتن حاوی ۱۶دست قاشق چنگال و ۳۸ کارتن حاوی۲ چمدان ۱۴۲ تیکه ساخت کشور چین کشف شد.

شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار

سردار عزیزی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات بدست آمده را بالغ بر ۱۵میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برابر قانون، برخورد قاطع و قانونی می کند.

دستگیری اراذل و اوباش در بهارستان / رمزگشایی از سرقت های در شهریار

همچنین فرماندهان انتظامی شهرستانهای بهارستان و شهریار از اجرای طرح دستگیری اراذل و اوباش و همچنین رمز گشایی از ۱۲ فقره سرقت خبر دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از اجرای طرح محله محور خبرداد و گفت: با اجرای این طرح ۵۱ نفر اراذل و اوباش دستگیر شدند.

شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار

سرهنگ"عسکری نیا" در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان بهارستان، اظهارداشت: طرح امنیت امحله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله های جرم خیز بهارستان با هماهنگی مرجع قضائی اجرا و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می پرداختند، شناسایی شدند.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت رده های مختلف انتظامی به اجرا در آمد ،۵۱ نفر از اراذل و اوباش معروف شهرستان بهارستان در این طرح دستگیر و تعداد ۵۱قبضه سلاح سرد نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد،نگهداری و توزیع موادمخدر ،شرکت در نزاع های دسته جمعی و ... را در پرونده کیفری خود دارند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عسکری نیا در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، خاطرنشان کرد : با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و شدت لازم برخورد خواهد شد.

رمزگشایی از ۱۲ فقره سرقت در شهریار

شناسایی انبار بزرگ لوازم آشپزخانه قاچاق در شهریار


فرمانده انتظامی شهریار از دستگیری متهم محتویات خودرو با ۱۲ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ"پیمان فتاحی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر شهریار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه با اشراف اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مدار بسته یک متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی لوازم و اموال سرقتی را کشف کردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهر شهریار اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: کلیه اموال سرقتی حسب دستور مقام قضائی جهت شناسایی مال باختگان به کلانتری ۱۹ شهرک جعفریه انتقال داده شد .

عامل تیر اندازی در شهرستان قدس دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عامل تیراندازی توسط ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم خبر داد.

سرهنگ"غلامعلی نعمتی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت یک مغازه قهوه فروشی در یکی از محلات شهرستان قدس و قدرت نمائی اوباش نوظهور، ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم بلافاصله به محل اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس تصریح کرد: با حضور ماموران انتظامی در محل تیراندازی و کنترل اوضاع، با استفاده ازشیوه و شگردهای پلیسی و عملیات روانی، عامل تیراندازی دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی سوابق متهم دستگیر شده مشخص شد وی دارای چند سابقه درگیری و شرارت بوده و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح جنگی کلت کمری و تعداد ۲عدد خشاب همچنین ۳۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار کنند با واکنش سخت و قانونی پلیس مواجه خواهند شد و از شهروندان نیز انتظار است با گزارش به موقع هر گونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha