۴۳۸ هزار تراکنش با کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان غربی انجام شده است

ارومیه - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به مشمول شدن دهک‌های ششم وهفتم در طرح کالابرگ الکترونیک گفت: استقبال خوبی از این طرح در استان شده و ۴۳۸ هزار تراکنش تا جمعه هفته گذشته در این خصوص انجام شده است.

علی دهقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۲۰۰ هزار خانوار در قالب پنج دهک اول از این طرح در آذربایجان غربی استقبال کرده اند که با توجه به مشمول شدن دهک های ششم و هفتم، این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: فقط در روز جمعه گذشته، نزدیک به ۱۶ هزار تراکنش از طریق کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان غربی ثبت شد که رقم قابل توجهی برای یک روز به شمار می رود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک از نیمه اسفند سال گذشته گفت: در قالب این طرح، خانواده های مشمول در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومانی از این طریق، یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی در حساب یارانه خود دریافت می کنند.

دهقانی گفت: این امر در راستای کمک به خانواده ها برای کاهش هزینه های خرید لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش وزیر رفاه برای استفاده دو دهک‌ دیگر از یارانه تشویقی

بیش از ۳ هزار فروشگاه در آذربایجان‌غربی با طرح‌ کالابرگ الکترونیک مشارکت دارند

وی افزود: طرح کالابرگ الکترونیک شامل ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ و گوشت منجمد، روغن، شیر، پنیر، ماکارونی، ماست، قند، شکر، حبوبات و تخم مرغ است.

وی اضافه کرد: متقاضیان با استفاده از کارت‌های بانکی و اعتبار یارانه خود می‌توانند یک ماه زودتر از فروشگاه ها، کالای مورد نظر خود را با هر عنوان و برندی انتخاب و خریداری کنند.

به گزارش ایرنا، همه خانوارهای مشمول دریافت یارانه می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» یا شماره‌گیری (ستاره ۵۰۰ ستاره ۴۶۳ مربع) از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha