مرکز مازندران یک روز خالی از مدیران/ دیدارهای مردمی مسوولان در سوادکوه

ساری- ایرنا- شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران امروز با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی استان برای رصد و پایش و برطرف کردن مشکلات و مسائل سوادکوه به ویژه در مناطق محروم این شهرستان آغاز شد تا پیگیری برای تحقق اولویت‌های این استان به طور ویژه در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهرستان سوادکوه امروز –یکشنبه ۲۳ مهر- مقصد شانزدهمین سفر گروه مدیریت ارشد استان برای رفع مسائل شهرستانی شد و قرار است مدیران ارشد استان مانند ۱۵ سفر پیشین در قالب یک هیئت مدیریتی متشکل از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و با محوریت حضور استاندار مازندران مسائل و مشکلات این شهرستان را پایش و اولویت‌بندی کنند.

استاندار مازندران صبح امروز با حضور در گلزار شهدای شهر زیراب در آستانه مبارکه امامزاده عبدالحق(ع) همراه با سایر مدیران سفر شهرستانی خود به سوادکوه را آغاز کرد و در حاشیه این مراسم نیز گفت: اهداف این سفر مانند سفرهای قبلی بررسی مسائل و مشکلات مردم در شهرستان سوادکوه است که در گذشته بخشی از این مسائل شناسایی و گزارش شد و امروز هم نمایندگان ما از نزدیک در ۱۷۵ روستای شهرستان حضور می‌یابند و بازدیدهایی هم در مجموعه شهرستان انجام می‌شود.

سید محمود حسینی‌پور اظهار کرد: بازدید از مراکز صنعتی، اقتصادی، معدنی و برخی بازدیدهای اجتماعی در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم از نزدیک نظام مسائل شهرستان سوادکوه را بررسی کنیم. امیدواریم در دیدار با مسئولان و مردم شهرستان بتوانیم نیازهایی که برای مردم این منطقه احساس می‌شود را شناسایی و پس از آن با برنامه‌ریزی‌ها در زمان مناسب و کوتاه برطرف کنیم.

وی افزود: شهرستان سوادکوه با وجود ظرفیت‌های مناسبی که دارد جزو مناطق محروم استان محسوب می‌شود و هنوز فقر در بخش‌های این شهرستان پررنگ است. مصمم هستیم که این شهرستان را به توسعه مطلوبی برسانیم و توازنی را برای سوادکوه در خدمات ایجاد کنیم.

مرکز مازندران یک روز خالی از مدیران/ دیدارهای مردمی مسوولان در سوادکوه

حسینی‌پور گفت: وجود علمای بزرگ همچون آیت‌الله نظری، آیت‌الله سلیمانی و آیت‌الله صالحی مازندرانی در این منطقه جزو مزیت‌های بزرگ سوادکوه است. شخصیت‌های بزرگ ورزشی و علمی هم در این منطقه داریم که از ظرفیت‌های سوادکوه هستند.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های بزرگ این شهرستان مردم بسیار خوب این منطقه است. مردمی که هم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشتند و هم در دفاع مقدس حضورشان پررنگ بود. تا جایی که حضرت امام(ره) کمتر برای مردم یک شهرستان پیام دادند، اما برای مردم سوادکوه توسط آیت‌الله نظری پیامی صادر کردند که نشان از توجه حضرت امام(ره) به این مردم بود.

به گزارش ایرنا، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران، امروز یکشنبه در شانزدهمین سفر شهرستانی خود در راس هیئتی شامل معاونان استانداری، مدیران ستادی و استانی به شهرستان سوادکوه سفر کرد. استاندار مازندران و مدیران استان در این سفر از روستاهای محروم منطقه بازدید خواهند کرد.

در سفرهای شهرستانی استاندار مازندران، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و برای جمع‌بندی و تصمیم‌سازی به منظور برون‌رفت از آن‌ها در جلسه شورای اداری با حضور استاندار ارائه می‌کنند تا مسائل در زمان‌های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

مصوبات این جلسات به دستگاه‌های متولی ابلاغ و پیگیری‌های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازدید از عملیات اجرایی چند طرح عمرانی و واحد صنعتی از جمله دیگر برنامه‌های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به سوادکوه است.

شهرستان سوادکوه در ناحیه البرز مرکزی و در مجاورت استان سمنان قرار گرفته ‌است. این شهرستان از سمت شمال به شهرستان سوادکوه شمالی، از جنوب به شهرستان فیروزکوه در استان تهران و شهرستان مهدی‌شهر در استان سمنان، از غرب به شهرستان بابل و از شرق به شهرستان ساری و ارتفاعات دودانگه و دهستان چاشم در شهرستان مهدی‌شهر محدود است. طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ این شهرستان ۴۳ هزار و ۹۱۳ نفر جمعیت دارد.

مرکز مازندران یک روز خالی از مدیران/ دیدارهای مردمی مسوولان در سوادکوه

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha