۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85258749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده آمریکایی حمایت از مردم غزه را خواستار شد

تهران- ایرنا- رشیده طلیب عضو کنگره آمریکا در میانه تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه حمایت از مردم فلسطینی در این منطقه را خواستار شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از تارنمای هیل، این نماینده دموکرات در حساب ایکس خود نوشت: نمی‌توانم باور کنم که باید از همکاران و کشورم برای ارزش گذاشتن به زندگی هر انسان بدون توجه به قومیت و مذهب آنها، استدعا کنم.

پیام نماینده ایالت میشیگان در پاسخ به یک پست در شبکه اجتماعی از دیده‌بان حقوق بشر در امور فلسطین و اسرائیل است که صحبت‌های معاون دبیر کل سازمان ملل در امور بشردوستانه در مورد شرایط دشوار در غزه را خاطر نشان کرده است.

منطقه غزه به علت حملات هوایی رژیم صهیونیستی با قطع برق روبرو است و همزمان این رژیم آب ورودی به این باریکه را قطع کرده است.

طلیب پیشتر به علت انتقاد اخیر از رژیم صهیونیستی مورد هجمه قرار گرفته است. وی اعلام کرد: ناکامی در به رسمیت شناختن واقعیت خشن زندگی در محاصره، اشغال و آپارتاید هیچکس را امن‌تر نمی‌کند. هیچ شخصی، هیچ کودکی در هیچ کجا نباید متحمل درد و رنج باشد یا در ترس زندگی کند. نمی‌توانیم انسانیت را در قبال یکدیگر نادیده بگیریم.

این نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: تا زمانیکه کشور میلیاردها دلار کمک مالی بی قید و شرط را برای حمایت از دولت آپارتاید ارائه دهد، این چرخه خشونت دلخراش ادامه خواهد داشت.

از هفته گذشته به دنبال آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم، حملات هوایی گسترده‌ای را علیه غیرنظامیان در غزه انجام داده و تا کنون بیش از ۲ هزار ۳۰۰ نفر در این منطقه به شهادت رسیدند.

تل آویو همچنین در ادامه تجاوزهای خود در سرزمین فلسطین، یک میلیون نفر ساکن شمال غزه را تهدید کرده تا این باریکه را به سمت جنوب ترک کنند که این انتقال اجباری از سوی کشورهای مختلف محکوم شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته مدعی شد که نیروهایش در شمال غزه آماده و در حال تدارک یک حمله گسترده زمینی علیه نوار غزه هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha