تاکید رئیس کل دادگستری کرمانشاه بر تسریع در ساماندهی محله آقاجان
تخریب بخشی از محله آقاجان

کرمانشاه- ایرنا- رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به عزم همگانی برای ساماندهی محله کم برخوردار آقاجان شهر کرمانشاه، گفت: انتظار می‌رود کار در این محله همانند روزهای اول با جدیت پیگیری شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان کرمانشاه؛ «شهرام کرمی» روز شنبه در نشست پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان با حضور مدیران استانی در دادگستری، افزود: بعد از اقدامات خوب روزهای اول متاسفانه کار رها شد بنابراین از همه سازمانها، نهادها و ادارت مربوطه می‌خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را دنبال کنند.

ساماندهی محله آقاجان به عنوان یکی از محله‌های محروم، کم برخوردار و حاشیه نشین از چهار سال قبل در دستور کار قرار گرفته و رئیس جمهور و وزیر کشور نیز از این محله بازدید کردند و بر رفع مشکل و ساماندهی آن تاکید کردند اما با وجود برخی اقدامات، نتیجه شایسته حاصل نشده و به گفته رئیس کل دادگستری استان تنها کمی از عمق فاجعه آن کم شده است.

کرمی در ادامه سخنانش گفت: اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است چرا که فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به دادستان مرکز استان دستور داد در جلسه آتی برای مدیران و مسئولانی که در انجام کارهای مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضایی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل‌ مدیران به آن رسیدگی کند.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز مجموعه اقدامات انجام شده در محله آقاجان را شایسته و کافی ندانست و گفت: این موضوع را یک موضوع همگانی باید بدانیم و آن را جبهه بندی نکنیم.

«علی شعبانی» افزود: این موضوع، مشکل استان است و همگی در رفع آن مسئول هستیم و این افراد که در این محله دچار بیماری اند اعم از اعتیاد و سایر موارد همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آنها تلاش کنیم.

در ادامه برخی مشکلات اولویت دار این محله احصا و بر رفع سریع آنها تاکید و مقرر شد در جلسه آتی که در اوایل آذرماه تشکیل خواهد شد، گزارش مستند هر یک از مدیران ذی ربط ارائه شود.

در ادامه نشست همچنین فرماندار کرمانشاه به عنوان مدیر میدانی که مسئولیت نظارت و پیگیری را برعهده دارد و گروه در انجام کارها نیاز به هماهنگی با ایشان دارند، انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha