مدیر کل استاندارد خراسان رضوی: تخلفات حوزه استاندارد را پیامک کنید

مشهد-ایرنا- مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: شهروندان در این استان می توانند تخلفات مختلف در خصوص تولید کالای غیراستاندارد و یا فاقد علامت استاندارد را به شماره اختصاصی این استان، ۱۰۰۰۹۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند.

محمد سجادی عطار روز شنبه با گرامیداشت ۲۲ مهرماه، روز جهانی استاندارد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین شهروندان می توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۱۷ تخلفات و یا مسائل مرتبط با استاندارد را به کارشناسان مرتبط با اداره کل استاندارد خراسان رضوی در ساعات اداری منعکس نمایند.

وی بیان کرد: طی ۱۲ ماه گذشته ۲۶۷ فقره پروانه استاندارد اجباری و ۳۳ فقره پروانه استاندارد اختیاری برای واحدهای تولیدی و خدماتی خراسان رضوی صادر شده است.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: در بازه زمانی یاد شده چهار هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از مراکز تولیدی و ۱۶ هزار مورد بازرسی از مراکز عرضه کالا صورت گرفته است که برای تخلفات حوزه استاندارد در واحدهای عرضه ۱۵۰ مورد حکم توقیف واحد صنفی صادر شده است.

هزار و ۶ قلم کالا و خدمات در کشور مشمول استاندارد اجباری است و هم اکنون هزار و ۹۵۳ واحد تولیدی و خدماتی در خراسان رضوی پروانه استاندارد دارند و برای ۲ هزار و ۷۳۲ محصول و خدمت نیز پروانه استفاده از نشان استاندارد اجباری صادر شده است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha