منصوری: پروژه‌های اقتصادی به ارزش ۷۰ هزار میلیارد تومان در فارس افتتاح شد

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهورگفت:۷۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌ها و پروژه های اقتصادی، عمرانی،درمانی و زیرساختی در استان فارس به بهره برداری رسیده که بزرگترین آن پروژه آزادراه اصفهان _ شیراز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محسن منصوری،معاون اجرایی رییس جمهور در گفت و گویی در مورد دستاوردهای سفر آیت الله رییسی به استان فارس گفت: در این سفر آزاد راه ۲۱۲ کیلومتری اصفهان - شیراز با اعتبار بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید و همچنین از مجموع مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان فارس، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

منصوری اضافه کرد:۷۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌ها و پروژه های اقتصادی، عمرانی،درمانی و زیرساختی در استان فارس به بهره برداری رسیده که بزرگترین آن پروژه آزادراه اصفهان _ شیراز است وبیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه آبرسانی به شهر شیراز انجام شده است.

معاون اجرایی رییس جمهور اضافه کرد:امروز با حضور آقای رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به مردم استان تحویل و همچنین فرایند واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین به مردم آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ایت الله رییسی در شهرستان رستم گفت:افتتاح بیمارستان در شهر رستم و دیدار با مردم این منطقه از دیگر برنامه های روز دوم سفر رئیس جمهور به استان فارس بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha