۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85257199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال جوانان دختر رودسر گیلان برابر هیرو مازندران پیروز شد

رشت - ایرنا - تیم بسکتبال بیستون رودسر گیلان در ادامه دور رفت لیگ جوانان دختر کشور برابر هیرو مازندران به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های بسکتبال جوانان دختر بیستون رودسر و هیرو مازندران عصر جمعه در دور رفت از گروه سوم مرحله نخست لیگ کشور در رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بیستون رودسر با نتیجه ۹۱ بر ۲۵ حریف خود را مغلوب کرد.

تیم بسکتبال جوانان دختر بیستون رودسر در این دیدار در یک بازی یکطرفه و با اختلاف ۶۶ امتیاز برابر حریف خود به برتری رسید تا شکستش در دیدار نخست را فراموش کند و این تیم نیز یکی از مدعیان این گروه باشد.

همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از روز دوم این رقابت‌ها، تیمهای بسکتبال جوانان هایپر رشت و سایه بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم هایپر رشت با نتیجه ۶۲ بر ۲۴ حریفش را شکست داد تا دومین پیروزی متوالی خود را کسب و در صدر جدول قرار گیرد.

در روز نخست این مسابقات نیز که عصر پنجشنبه برگزار شده بود، تیم‌های بسکتبال جوانان دختر هایپر رشت و سایه بندرانزلی برابر حریفان خود به برتری دست یافته بودند.

دور رفت از گروه سوم رقابت های بسکتبال لیگ جوانان دختر کشور از عصر پنجشنبه با حضور تیمهای بسکتبال دختران هایپر رشت، هیرو مازندران، بیستون رودسر و سایه بندرانزلی به میزبانی تیم هایپر رشت آغاز شد.

تیمهای بسکتبال حاضر در این گروه به مدت سه روز در مجموعه ورزشی ۶ هزارنفره شهدای رشت با هم به رقابت می پردازند.

در رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان دختر قهرمانی کشور، ۳۳ تیم در هشت گروه به صورت رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که در نهایت سه تیم برتر هر گروه به مرحله دوم این لیگ صعود می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha