امام جمعه خوی: اقدامات شجاعانه رزمندگان فلسطینی پاسخی به دهه‌ها جنایت اشغالگران است

ارومیه - ایرنا - امام جمعه خوی گفت: اقدامات شجاعانه رزمندگان فلسطینی پاسخی به جنایات سالیان طولانی اشغالگران بوده، چرا که اسراییلی‌ها وحشی‌گری کرده و اعلام می‌کنند نسل فلسطینی‌ها باید نابود شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی در آیین نمازجمعه این هفته خوی اظهار کرد: فلسطینیان هر روز تعرض به حقوق هموطنان‌شان را در قدس شاهد هستند و هر روز اسرایی از فلسطینیان گرفته و تحت شدیدترین شکنجه‌ها قرار می‌گیرند.

وی افزود: امروز جنایتی نیست که رژیم خونخوار و لکه نجس صهیونیستی به آن مبادرت نکرده باشد.

امام جمعه خوی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تمامی تلاش خود را به کار بسته تا مظلوم‌نمایی کرده و جای مظلوم و ظالم را در جهان عوض کند و بر جنایات خود سرپوش بگذارد و متأسفانه در سکوت مجامع حقوق‌بشری انواع جنایات را علیه غزه انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی تأکید کرد: حماسه شجاعانه جوانان فلسطینی باعث شد ابهت نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فرو ریخته و شکست بخورند و این شکست غیرقابل ترمیم برای این رژیم منحوس است.

وی اضافه کرد: نفس‌های رژیم منحوس صهیونیستی به شمارش افتاده است و در داخل اسرائیل نیز با مشکلات سیاسی عدیده‌ای روبرو بوده و در مرحله فروپاشی هستند.

وی اظهار کرد: مهاجرت معکوس صدها هزارنفری اسرائیلی‌ها و فرار و خودکشی سربازان ارتش رژیم صهیونیستی همه نشانگر به پایان آمدن دوران این رژیم منحوس است .

امام جمعه خوی: اقدامات شجاعانه رزمندگان فلسطینی پاسخی به دهه‌ها جنایت اشغالگران است

در پایان نماز جمعه این هفته، راهپیمایی ضدصهیونیستی با حضور نمازگزاران شهرستان خوی برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha