فرودگاه کرمان: ریزگردها ۲ پرواز را به تاخیر کشاند

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: پدیده ریزگردها و شعاع دید کم سبب تاخیر در انجام ۲ پرواز فرودگاه بین المللی مرکز این استان شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، علی جزینی زاده افزود: این پروازها از مقصد تهران به کرمان و نیز از کرمان به مقصد بغداد بود.

به گفته وی به دلیل ایجاد پدیده گردوخاک شدید و دید کمتر از یکهزار متر، پرواز ایرباس ۳۱۰ شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز ۱۰۵۳ که مقرر بود ساعت ۲۳:۴۰ دیشب از تهران به سمت کرمان پرواز کند، انجام نشد و ساعت ۹:۴۷ دقیقه صبح امروز از فرودگاه مهرآباد به مقصد کرمان انجام شد.

جرینی زاده با اشاره به بررسی اوضاع پروازی و مسافران در پایانه بین المللی حجاج فرودگاه کرمان اضافه کرد: پرواز شماره ۱۱۲۴ کرمان - بغداد متاثر از پرواز ۱۰۵۳ شب گذشته که انجام‌ نشد نیز تاخیر داشت.

وی گفت: مقرر بود پرواز کرمان - بغداد در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد امروز انجام شود اما این پرواز نیز به ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز موکول شد.

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان عنوان کرد: حسب اعلام اداره کل هواشناسی پدیده گرد و خاک و دید کم تا فردا در این استان به صورت پایدار ادامه خواهد داشت.

وی از شکیبایی مردم قدردانی کرد و اظهارامیدواری کرد که درصورت مساعد شدن شرایط جوی و دید مناسب ادامه پروازها در زمان برنامه ریزی شده انجام شوند.

استان کرمان دارای پنج فرودگاه در کرمان، بم، سیرجان، جیرفت و رفسنجان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha