ائمه جمعه استان تهران:طوفان الاقصی نقطه عطف مقاومت جهان اسلام برابر استکبار است + فیلم

تهران - ایرنا - ائمه جماعات شهرستانهای استان تهران اعلام کردند : طوفان الاقصی در راستای نبردهای حیاتی مردم فلسطین و جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی، نقطه عطفی در مقاومت جهان اسلام برابر استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستانهای استان تهران ، ائمه جماعات ضمن محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم کودک کش اسرائیل علیه مردم فلسطین حضور یکپارچه مسلمانان در حمایت از مظلومان امروز تاریخ یعنی مردم غزه را خواستار شدند.

امامان جمعه استان تهران در خطبه های نماز امروز خود حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین با از سلاح‌های ممنوعه استفاده را محکوم نموده و از جامعه جهانی خواستند تا از این جنایت عبور نکنند و سکوت خود را بشکنند.

ائمه جمعه شهرهای استان تهران افزودند: طوفان الاقصی مردم فلسطین و جبهه مقاومت ، محاسبات صهیونیست ها برای نجات خود از مخمصه داخلی و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش را درهم ریخت و آشفتگی و رسوایی بیشتری را براسی آنان به ارمغان آورد.

با اجرای عملیات "طوفان الاقصی" رژیم صهیونیستی به دلیل استیصال در رویارویی با مقاومت فلسطین اقدامات جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن خانه های مسکونی، مراکز درمانی و زیربنایی غزه را شدت بسیار داده و دلیل آن واهمه باز شدن درهای جهنم به روی صهیونیست ها از دیگر جبهه ها می باشد.

شمار کودکان فلسطینی که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شهید شده‌اند، به ۵۰۰ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

حمله پیروزمندانه طوفان الاقصی نابودی اسرائیل را سرعت بخشید

ائمه جمعه استان تهران:طوفان الاقصی نقطه عطف مقاومت جهان اسلام برابر استکبار است

امام جمعه موقت ورامین : حمله پیروزمندان طوفان الاقصی فتح الفتوحی است که نابودی رژیم کودک کش اسرائیل را سرعت بخشید.

حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با تبریک پروزی حماس بر رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم اشغالگر قدس، بی‌شرمانه کودکان و زنان بی گناه را می‌کشد، خانه ها را ویران می‌سازد و در حمله ناجوانمردانه علیه مردم مظلوم فلسطین از سلاح‌های ممنوعه استفاده می کند ولی جهانیان در برابر این جنایات همچنان سکوت می‌کنند.

وی اظهار داشت: بیش از هفت دهه است که رژیم کودک کش اسرائیل به انواع و اقسام جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین دست می‌زند و حال با جوانانی مواجه است که دیگر این ظلم را بر نمی‌تابند.

وی گفت: همانطور که یزیدیان، آب را بر روی امام حسین(ع) و خاندان نبوت قطع کردند، یزیدیان زمان نیز آب و برق و مایحتاج را بر روی مردم غزه قطع کرده‌اند و مردم فلسطین با این جنایات در بحرانی جدی مواجه هستند.

قدوسی نژاد از طوفان الاقصی به عنوان فتح الفتوج و اقدامی بی نظیر یاد کرد و افزود: برخی از تحلیلگران، از این حمله همانند فتح خرمشهر یاد می‌کنند، فتحی که در آن کمر صدام شکست و امروز نیز این عملیات هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست و نابودی اسرائیل را سرعت بخشید.

وی خواستار اتحاد جهان اسلام در مقابل با رژیم اشغالگر قدس شد و افزود: این ننگی بزرگ برای مجامع جهانی مدعی حقوق بشر است که در برابر جنایات این رژیم اشغالگر و حمایت‌های آمریکا سکوت اختیار کرده اند، جنایتی که آمریکا به صورت علنی از آن حمایت می‌کند و سلاح های خود را برای کشتار مردم بی دفاع به منطقه ارسال می‌کند.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: کمک به ملت فلسطین یک وظیفه است و مردم ایران اسلامی همچون گذشته تا نابودی اسرائیل به یاری این مردم می‌شتابند.

وی گفت: جنایاتی که امروز اسرائیل علیه مردم غزه انجام می‌دهد نمی تواند مانع نابودی اسرائیل شود و قطعا به زودی جهان مرگ این رژیم غاصب را به چشم می‌بیند.

عملیات طوفان الاقصی زنده بودن مقاومت را ثابت کرد

 امام جمعه شهرستان قرچک گفت: عملیات طوفان الاقصی موجب وحشت استکبار شد و ثابت کرد که مقاومت زنده و پویا است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت: امروز ایمان راسخ همان سرمایه ای است که موجب شد شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی در دل ملت ها زنده باشند، کسی که از خدا بترسد، دشمنان خدا نیز از او وحشت دارند.

وی با اشاره به عملیات مقتدرانه طوفان الاقصی اظهارداشت: عملیات مقتدرانه و شگفت انگیز طوفان الاقصی گروه‌های مبارز و مجاهد فلسطین علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن مسلح صهیونیستی در سرزمین های اشغالی، بار دیگر هیمنه پوشالی و دروغین این رژیم اشغالگر را به اثبات رساند.

خطیب نمازجمعه قرچک افزود: این عملیات طوفانی موجب بهت و وحشت جبهه استکبار شد، رهبر فرزانه انقلاب فرموده بودند رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده و نابود شدنی است و این وعده خیلی زود تر از موعد ثابت شد.

وی تصریح کرد:ملت مظلوم فلسطین داغ سالها ظلم و ستم و وحشی‌گیری‌های رژیم سفاک و کودک کش را در سینه دارد و قطعا ملت های مسلمان از آنان همواره حمایت می کنند.

اسماعیلی گفت: رژیم کودک کش اسرائیل امروز پس از ۷۵ سال جنایت و خباثت، شکست سختی خورده و جایگاه امنیتی و دفاعی خود را از دست داده است از این رو سعی دارد با خوی ددمنشانه وحشی خود مردم مظلوم غزه را آماج حملات هوایی خود قرار دهد که قطعا این جنایت نیز منجر به شکست می‎‌شود.

رژیم غاصب صهیونیستی شکست غیر قابل ترمیم خورد

ائمه جمعه استان تهران:طوفان الاقصی نقطه عطف مقاومت جهان اسلام برابر استکبار است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر منویات رهبری رژیم غاصب صهیونیستی شکست غیر قابل ترمیم خورد.

حجت الاسلام سید حسینی حسینی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در حملات قبل این رژیم جعلی بود که وارد سرزمینهای لبنان یا خاک غزه می شد اما در طوفان الاقصی این مجاهدان فلسطینی بودن که ناگهانی،سریع،برق آسا، برسر دشمن حاضر شده و او را اسیر کرده و یابه هلاکت رساندند.

وی ادامه داد: محاسبات صهیونیست ها برای نجات خود از مخمصه داخلی و جبران ضعف بازدارندگی خارجی‌اش را درهم ریخت و آشفتگی و رسوایی بیشتری را به ارمغان آورد و مقاومت فلسطین در همان روز اول به هدف خود رسید و شکست غیرقابل جبران را بر صهیونیست ها وارد کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین است، توضیح داد: طوفان الاقصی نقطه عطف تاریخی برای مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است زیرا مختصات و مؤلفه‌هایی دارد که آن‌را از دیگر عملیات‌های مشابه در قبل متمایز می‌کند.

حسینی ضمن گرامیداشت آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان از ۲۴ مهر ماه بیان کرد: پیوند اولیاء و مربیان، نسل سالم و صالح و انسان تراز تربیت خواهد کردکه یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای ارزنده جامعه ایمانی است.

وی ادامه داد: دقت در استفاده از فضای مجازی و بازیهای رایانه ای، التزام عملی به آموزه های تربیتی و اخلاقی، ارتباط والدین با معلمان برای رشد معنوی فرزندان راهکارهایی برای آموزش مناسب به فرزندان در فضایی معنوی خانواده است.

مردم ولایتمدار شهرستان پردیس امروز در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی از مقابل مصلای نماز جمعه با سر دادن شعار خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام و به سمت میدان شهدای مدافع حرم راهپیمایی کردند.

از عملیات طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مردم مظلوم غزه این شب‌ها و روزها زیر بمباران وحشیانه صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند و فریاد یا للمسلمین سر می‌دهند و بر همه مسلمین جهان واجب است که به آنها کمک کنند.

وی افزود: مجاهدان فلسطینی کار بزرگی را شروع کردند و باید به آنها آفرین گفت؛ باید آنها را تحسین کنیم و آنها صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل کردند.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: بیرون کردن صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی حق طبیعی و قانونی فلسطینی‌هاست؛ ما از عملیات طوفان الاقصی حمایت می‌کنیم.

فتاح دماوندی بیان کرد: رهبر عزیز انقلاب در مورد حوادث این روزهای فلسطین فرمودند صهیونیست‌ها محتمل شکست غیرقابل ترمیم شدند و اینکه رژیم صهیونیستی بعد از ۱۵ مهر دیگر رژیم صهیونیستی قبل نیست.

امام جمعه دماوند بیان کرد: همه باید مراقب باشیم کسی گول مظلوم نمایی دشمن را نخورد؛ رسانه‌های غربی مثل همیشه دروغ می‌گویند و جنایات ۷۵ ساله صهیونیست‌ها فراموش شدنی نیست.گ

امام جمعه دماوند بیان کرد: عوض کردن جای شهید و جلاد شگرد قدیمی تبلیغاتی دشمن برای فریب دادن مردم ماست.

فتاح دماوندی بیان کرد: در کربلا هم تعداد زیادی از لشکر یزیدیان به دست اصحاب امام حسین (ع) کشته شدند، آیا آنها مظلومند؟

راهپیمایی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر دماوند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 

ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه، مردم انقلابی شهرستان دماوند همگام با سایر ملت‌ها با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب ابراز کرده و اعلام کردند که فلسطین تنها نیست.

این راهپیمایی از مسجد جامع شهر دماوند به سمت میدان امام خمینی(ره) با حضور پرشور مردمی و مسئولین برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha