شهروندان در شهرستانهای استان تهران فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند+فیلم

تهران - ایرنا - شهروندان و نمازگزاران در مصلی های برگزاری نماز جمعه در شهرستانهای استان تهران یکپارچه ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در غزه فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش ایرنا ، با اجرای عملیات "طوفان الاقصی" رژیم صهیونیستی به دلیل استیصال در رویارویی با مقاومت فلسطین اقدامات جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن خانه های مسکونی، مراکز درمانی و زیربنایی غزه را شدت بسیار داده و دلیل آن واهمه باز شدن درهای جهنم به روی صهیونیست ها از دیگر جبهه ها می باشد.

شمار کودکان فلسطینی که از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه شهید شده‌اند، به ۵۰۰ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، تاکنون یک هزار و ۵۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه شهید و ۶ هزار و ۶۱۲ نفر نیز زخمی شدند.

شعارهایی در حمایت از فلسطین

راهپیمایی شهروندان در شهرستانهای استان تهران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه های شهرستانها و شهرها وبخشها در سراسر استان برگزار شد.

راهپیمایی و حرکت امت اسلامی ایران در حمایت از عملیات طوفان الأقصی فلسطینیان در میعادگاه های نماز جمعه از ساعاتی قبل آغاز شد.

در این راهپیمایی، مردان و زنان در صفوف به هم فشرده با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا علیه بمباران غزه از سوی صهیونیست ها و شهادت تعداد زیادی از فلسطینیان ساکن در این منطقه از جمله کودکان و زنان اعلام انزجار کردند.

شهروندان در جمعه پاییزی برای حمایت از کودکان و مردمان بی دفاع غزه به خیابان آمدند و شعار «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته با اعلام مسیرهای راهپیمایی جمعه از مردم سراسر کشور برای حضور در راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین دعوت کرد.

راهپیمایی مردم شهرستان ری در حمایت از مردم مظلوم غزه

راهپیمایی مردم شریف شهرستان ری در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات طوفان الاقصی با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری، باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، دکتریزدی‌خواه نماینده مجلس شورای اسلامی، سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم «ع»، مهندس شنگی شهردار منطقه ۲۰، سایر مسئولین و با حضور مردم انقلابی شهرری و نمازگزاران جمعه از مسیر مصلی امام علی(ع) آستان مقدس سیدالکریم به سمت میدان اصلی شهرری برگزار شد.

مردم جنوب شرق تهران در حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی کردند

 مردم شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران روز جمعه در حمایت از مردم فلسطین و به شکرانه پیروزی فلسطینیان در عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هزاران نفر از مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه به خیابان‌های شهر آمدند تا بار دیگر اعلام کنند در همه شرایط از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و در برابر ظلم و جنایت رژیم کودک‌کش اسرائیل ایستادگی می‌کنند.

مردم ورامین، پس از اقامه نماز در مسجد جامع تاریخی این شهر، با عبور از خیابان‌های مسجد جامع و شهدا، مقابل گلزای شهدای سید فتح الله تجمع کرده و حمایت قاطع خود رااز مردم فلسطین و به ویژه ساکنان باریکه غزه اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" خواستار اتحاد و انسجام بیش از پیش جهان اسلام در مقابله با جنایات آمریکای خونخوار و اسرائیل غاصب شدند.

مردم شهرستان مقدس پیشوا نیز پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) به خیابان‌ آمده و با حرکت به سمت میدان امام، ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی حماس در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی، جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله ناجوانمردانه به نوار غزه محکوم کردند.

راهپیمایان سکوت مجامع به ظاهر مدافع حقوق بشر در برابر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند و خواستار اتحاد مسلمانان و آزادیخواهان جهان در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شدند.

مردم شهرستان‌های پاکدشت و قرچک نیز در راهیپمایی با شکوه حمایت از مردم فلسطین، آمادگی خود را در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.

مردم ورامین برای شرکت در عملیات نابودی اسرائیل اعلام آمادگی کردند

شهروندان ورامین در حرکتی خودجوش، با تکمیل کردن فرم ثبت نام، آمادگی خود را برای شرکت در عملیات نابودی اسرائیل غاصب اعلام کردند.

جمع زیادی از مردم شهرستان ورامین پیش از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه، در حرکتی خودجوش اقدام به تهیه فرم های ثبت نام داوطلبی شرکت در عملیات شهادت طلبانی آزادی قدس شریف اقدام کردند تا به مردم مظلوم فلسطین بگویند در راه نابودی اسرائیل همراه آنان هستند.

تعداد زیادی از مردم ورامین، از پیرو جوان و حتی بانوان با تشکیل صفوف طولانی، فرم های ثبت نام شرکت در عملیات شهادت طلبانه آزادی قدس شریف را تکمیل کردند و اعلام داشتند که حاضرند برای نابودی اسرائیل وارد میدان عمل شده و دوشادوش برادران و خواهران فلسطینی در راه نابودی رژیم کودک کش اسرائیل وارد میدان جهاد شوند.

مردم دشت ورامین در راه دفاع از آرمان قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، دو شهید تقدیم اسلام کرده اند و همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده اند.

شهیدان خداداد ملکی غفار و عباس معافی در سال ۱۳۶۲ در لبنان و در جریان مبارزه با رژیم اشغالگر قدس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و نام و یادشان، افتخار بزرگی برای مردم دیار ۱۵ خرداد محسوب می‌شود. ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

جنایات علیه فلسطینیان در محاصره غزه ادامه دارد

این جنایات در حالی علیه فلسطینیان در محاصره غزه ادامه دارد که بر اساس فراخوان‌های منتشر شده در کشورهای عربی و اسلامی قرار است امروز (جمعه) راهپیمایی‌هایی در حمایت از مردم غزه در کشورهای عربی و اسلامی برگزار شود.

حملات رژیم صهیونیستی علیه حماس در حالی ادامه دارد که که یک جراح فلسطینی - اسرائیلی در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد که بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از کسانی که بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی زخمی می‌شوند، کودکان هستند.

در سایه تداوم حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزارت کشور فلسطین در غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی اکنون روی جنگ روانی متمرکز است که تا مردم را آواره و شمال غزه تخلیه شود.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از المیادین، دفتر رسانه‌ای دولت فلسطین در نوار عزه اعلام کرد که هشدار به ساکنان غزه برای انتقال از شمال این منطقه جنگ تبلیغاتی جعلی و جنگ روانی است و از مردم می‌خواهیم که این ادعاها را نادیده بگیرند.

این درحالی است که منابع خبری امروز جمعه از تداوم حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر داد. در همین راستا، رژیم صهیونیستی ساختمان‌های مسکونی در شمال غزه را بمباران کرد. قایق‌های جنگی صهیونیستی نیز به سوی سواحل نوار غزه راکت شلیک کردند.

همچنین منابع خبری اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه «بندر غزه» را به طور شدید بمباران کردند و برخی جنگنده‌های دیگر ساختمان‌های مسکونی در سواحل غزه را نیز هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha