خطیب جمعه دزفول: طوفان الاقصی لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت

دزفول – ایرنا – امام جمعه موقت دزفول با اعلام حمایت قاطع مردم ایران اسلامی از مقاومت فلسطین گفت: طوفان الاقصی لرزه بر اندام جبهه استکبار انداخت و چیزی به نام اقتدار و آبرو برای آنها باقی نگذاشت.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین عبداللهی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) این شهر افزود: بسیاری از تحلیلگران به این باور رسیده بودند که جنگ نابرابر میان اسراییل و فلسطینیان جنگ بی‌حاصلی است ولی دست سنت‌های الهی از آستین مقاومت بیرون آمد و نشان داد که اگر خدا را یاری کنیم، خداوند ما را یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند باور کنند که رژیم صهیونیستی ماهیتی جعلی و غاصبانه دارد، ادامه داد: پذیرش این رژیم جعلی یعنی پذیرش یک لکه ننگین و بدعت بزرگ در تاریخ بشر است.

آگاهی عمومی پیرامون نحوه شکل گیری و جنایات اسراییل ضروری است

حجت‌الاسلام عبداللهی، افزایش آگاهی عمومی پیرامون نحوه شکل گیری و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را خواستار شد و گفت: رژیم صهیونستی که غاصبانه سرزمین فلسطینی‌ها را اشغال کرده آزادانه در حال جنایت و نسل کشی است.

وی افزود: حدود ۸۰ سال قبل ۳۰۰ نفر از افراد نافذ یهودی برای شکل گیری یک کشور صهیونیستی در سوییس جمع شدند و در آنجا فلسطین را برای استقرار کشور صهیونیستی انتخاب کردند.

امام جمعه موقت دزفول گفت: سرانجام سال ۱۹۴۸ میلادی در برنامه ای حساب شده و تقسیم کاری منسجم میان انگلیس، آمریکا و یهودیان، غصب سرزمین فلسطین کلید خورد.

رسانه‌های غربی به دنبال مظلوم نمایی از اسراییل هستند

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی ظالم و آدم کش است و تلاش می‌کند با ابزار رسانه‌ای خود مظلوم معرفی کند.

وی با اشاره به تاریخ سراسر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه داد: اسراییل با حمایت سازمان ملل و مستکبران عالم در مقابل مخالفت کشورهای عربی و اسلامی ایستاد و صدها هزار نفر از ساکنان فلسطین را آواره کرد.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه مردم فلسطین سه هزار سال ریشه در این سرزمین دارند، گفت: فرانسه که خود را در عصر کنونی کشوری متمدن می‌داند حمایت از مظلومان فلسطین را ممنوع کرده است که این اقدام نهایت بدذاتی این کشور مدعی را نشان می‌دهد.

طوفان الاقصی بی سابقه‌ترین شکست را بر اسراییل تحمیل کرد

حجت‌الاسلام عبداللهی با تاکید بر اینکه عملیات طوفان الاقصی از نظر کمی و کیفی برای اسراییل غیرقابل باور و غیرمنتظره بود، بیان کرد: این عملیات بی‌سابقه ترین شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم را به این رژیم تحمیل کرد.

وی ادامه داد: سرویس‌های جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی در حوادث سال گذشته برای سقوط جمهوری اسلامی رجزخوانی می‌کردند ولی امروز آبرویی برای این رژیم جعلی باقی نمانده است.

مردم ایران و منطقه به رهبر معظم انقلاب اعتقاد کامل دارند
امام جمعه موقت دزفول گفت: پس از این عملیات بسیاری از مسوولان سابق این رژیم جعلی پا به فرار گذاشتند و فرودگاه‌های اسراییل مملو از مهاجرانی شده که قصد فرار از سرزمین‌های اشغالی را دارند.

وی افزود: یکی از اندیشکده‌های مهم غربی طی یادداشتی اعلام کرده که بزرگترین مشکل آمریکا در منطقه وجود ابرحریفی به نام آیت الله خامنه ای در منطقه است که تمام نقشه‌های آمریکا را به شکست می‌کشاند.

حجت‌الاسلام عبداللهی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب راه را می‌شناسند و مردم ایران و منطقه به این مرد الهی اعتقاد و باور دارند.

طوفان الاقصی پاسخ طبیعی به جنایات رژیم صهیونیستی است

خطیب جمعه دزفول گفت: اقدامات مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت‌های ۷۵ سال گذشته رژیم صهیونیستی است که در این سالها زنان و مردان و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی با هتک حرمت مسجد الاقصی، مسلح کردن شهرک نشینان و انداختن آنها به جان مردم مظلوم فلسطین سال‌ها است که روح مردم فلسطین را آزار می‌دهد و این عملیات پاسخ طبیعی به این جنایت‌ها بود.

طوفان الاقصی زوال اسراییل را سرعت داد

امام جمعه موقت دزفول با تاکید بر اینکه ملت غیور فلسطین در مقابل این جنایت‌ها چاره ای جز به پا کردن طوفان نداشت، گفت: زوال رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی سرعت گرفته است.

وی ادامه داد: این عملیات بزرگ نشان داد که جبهه مقاومت در اوج آمادگی و اقتدار و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است.

تجلیل از شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه

حجت‌الاسلام عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه به ایران اسلامی طی روزهای اخیر گفت: شیخ زکزاکی یکی از مجاهدان راستین در راه خدا است که روح غیرت دینی را به جهان نشان داد و با کارهای فرهنگی توانست ۲۰ میلیون نفر را در نیجریه شیعه کند.
وی ادامه داد: این عالم مجاهد و ابرمرد با عشق به خاندان رسالت در راه خدا و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) ۶ فرزند خود را تقدیم کرده است.

اقدام فوری برای ایمن سازی جاده بن جعفر صورت گیرد
خطیب جمعه دزفول رسیدگی بیش از پیش به وضعیت ایمنی جاده محمد بن جعفر را خواستار شد و گفت: جاده دزفول به بن جعفر تلفات غم باری را بر مردم این دیار تحمیل کرده است که انتظار داریم مسوولان با فوریت برای ایمن سازی این جاده اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن نموده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تعداد شهدای غزه از یک هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفته است که ۶۰ درصد این شهدا را زنان و کودکان شامل می‌شوند. همچنین شمار زخمی‌های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از ۶ هزار نفر افزایش یافته است.
رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کردند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.
در حاشیه نمازجمعه این هفته دزفول، نمایشگاه عکس و پوستر «طوفان الاقصی» بر پاشد.
همچنین شرکت توزیع برق دزفول و دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حاشیه نمازجمعه این هفته دزفول با برپایی میز خدمت ضمن ارایه خدمت، جوابگوی سوال نمازگزاران جمعه بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha