هوای اصفهان برای سومین روز متوالی آلوده است

اصفهان- ایرنا- هوای کلانشهر اصفهان امروز جمعه برای سومین روز متوالی آلوده است و شاخص کیفیت هوا در وضعیت ناسالم قرار دارد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه با ۱۴۶ (AQI) در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

بر این اساس، کیفیت هوا در ایستگاه های احمدآباد، انقلاب، خرازی، زینبیه، کاوه و کردآباد با شاخص بالای ۱۵۰ (AQI) در ساعت ۱۰ صبح امروز در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم است.

همچنین طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوا در ایستگاه های "قهجاورستان" و " سگزی" ( در شرق اصفهان) نیز به ترتیب با ۱۵۶ و ۱۵۷ (AQI) در وضعیت ناسالم برای عموم و قرمز است.

بر اساس جدول کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه‌های پایش دائم که در پایگاه اینترنتی اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتشر می شود، شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.

بر اساس اطلاعات پایگاه اینترنتی اداره کل هواشناسی اصفهان اکنون وضعیت هوا در کلانشهر اصفهان غبارآلود، سرعت باد هفت کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب شرقی و رطوبت ۳۰ درصد است.

پیش از این هواشناسی اصفهان درباره احتمال خیزش گرد و خاک، افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مختلف استان تا فردا (شنبه) هشدار سطح زرد صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha