۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85256285
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۵ طرح عمرانی برای توسعه شهرستان ورزنه به تصویب رسید

اصفهان_ایرنا_ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تصویب ۲۵ طرح عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه، خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهران زینلیان روز پنجشنبه در جریان بیست و پنجمین سفر شهرستانی شورای اداری استان به ورزنه در دیدار با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان در حاشیه این نشست چهار ساعته گفت: امروز مهمترین مشکلات شهری و روستایی در حوزه‌های عمرانی و زیربنایی شهرستان ورزنه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مجموع ۲۵ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان ورزنه به تصویب رسید که مرمت و بازسازی قلعه "قورتان"(از قلعه‌های ثبت ملی کشور) مورد تأکید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان ورزنه نیز مطرح و مقرر شد حداکثر تا پایان سال، ساماندهی این کار انجام شود.

زینلیان متذکر شد: مقرر شد اراضی مورد نیاز برای احداث پمپ بنزین، کشتارگاه و دیگر تاسیسات این شهرستان لحاظ شود و الحاق اراضی برای ساخت و توسعه مجموعه‌های مورد نیاز منطقه صورت بگیرد.

وی گفت: در باره تأمین زمین برای ساخت و تأمین مسکن جوانان نیز مصوبات خوبی داشتیم و مقرر شد تا دهه فجر سال جاری، الحاق اراضی برای ساخت مسکن روستایی در شهرستان ورزنه محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد:همچنین در زمینه پوشش مخابراتی ورزنه نیز مصوبات قابل توجهی اتخاذ شد تا سراسر شهرستان از پوشش مخابراتی بهره‌مند شوند.

به گزارش‌ ایرنا، امروز پنجشنبه، بیست و پنجمین سفر شهرستانی استاندار، معاونان و اعضای شورای اداری اصفهان به شهرستان ورزنه واقع در شرق استان رقم خورد.

در جریان این سفر، استاندار اصفهان با حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از روستای"رنگیده"، پروژه‌ فاضلاب روستای "کفران"، میدان کفران_فارفان، میدان سهران و بلوار ورودی شهر ورزنه بازدید کرد.

ملاقات مردمی و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان ورزنه، بخشی از برنامه‌های سفر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی بود.

استاندار اصفهان و همراهان در جریان این سفر با خانواده شهیدان سیدحسن و سید مجتبی کاظمی دیدار و از پروژه نهضت ملی مسکن، استخر شهدا و بیمارستان شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان نیز بازدید کردند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این سفر با فعالان اقتصادی، صنعتگران، کشاورزان و اصناف شهرستان ورزنه دیدار و گفت و گو کرد.

شهر ورزنه در یکصد کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha