طرح آبرسانی به شهرستان قیر و کارزین با حضور وزیر کشور افتتاح شد

شیراز- ایرنا - همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به فارس، طرح آبرسانی در شهرستان قیر و کارزین از محل تصفیه خانه سد سلمان فارسی با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جریان سفر رئیس جمهور و هیات دولت به فارس وارد شهرستان قیروکارزین شد و با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

طرح آبرسانی به شهرستان قیر و کارزین با حضور وزیر کشور افتتاح شد

در ادامه این بازدید طرح آبرسانی به شهرستان قیر و کارزین از محل تصفیه خانه سد سلمان فارسی به بهره برداری رسید.

با افتتاح این طرح، هشت هزار مشترک با جمعیت ۲۵ هزار نفر از مردم شهر قیر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.
‌مشخصات این طرح شامل ایستگاه پمپاژ، طرح برق رسانی، مخزن هزار متر مکعبی و خط انتقال به طول ۱۲ کیلومتر است که برای اجرای آن ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

قیروکارزین از شهرستانهای استان فارس است که در فاصله ۲۳۳ کیلومتری از شیراز واقع شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha