۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85256203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۹
کد خبر: 85256203
وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام پیش‌بینی شد

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناس استان بوشهر گفت: براساس پیش‌بینی نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی و دریایی این استان در پنج روز آینده آرام پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین با وزش بادهای جنوبی در اغلب روزها، پیش‌بینی می‌شود که رطوبت و شرجی هوا افزایش یابد.

وی بیان کرد: در این مدت غبار محلی، در طول روز گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی، از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بکشهر یادآورشد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: درمدت یاد شده جهت وزش باد متغیر، به طور غالب جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۴۶، مد اول ساعت ۰۶:۲۷، جزر دوم ساعت ۱۳:۱۴ و مد دوم ساعت ۱۹:۱۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، برازجان و خورموج با ۴۰ درجه بیشترین دما و سایر شهرهای استان بوشهر دمای زیر ۴۰ درجه را تجربه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha