تولید و صادرات کالاها عاملی برای رونق توسعه منطقه‌ای است  

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام تولید کنندگان این استان باید به صادر کنندگان کالاهای خود تبدیل شوند چرا که این تولید و صادرات است که می‌تواند موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز پنجشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در فلسطین، بیان کرد: جلسات باید به صورت دائم جهت افزایش مراودات با همسایگان انجام شود.

وی افزود: سهم صادرات سیستان و بلوچستان باید افزایش پیدا کند و در این راستا لازم است کارگاه های تولیدی زیادی در این استان ایجاد شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باید موانع تولید را در این استان برطرف کنیم چرا که اگر سرمایه مردم به حوزه تولید وارد نشود، قطعاً اقتصاد به سمت دلالی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: تمام تولید کنندگان سیستان و بلوچستان باید به صادر کنندگان کالاهای خود تبدیل شوند چراکه این تولید و صادرات است که می‌تواند موجبات توسعه منطقه‌ای را فراهم کند.

کرمی اذعان کرد: دستگاه ها باید مشکلات و موانع خود را در اسرع وقت برطرف کنند تا شاهد یک گام بلند در جهت توسعه سیستان و بلوچستان باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مردمی سازی اقتصاد، ادامه داد: اگر جایی را دیدیم که نمی توانیم به مسوولیت خود عمل کنیم باید از آن مسوولیت کناره گیری کنیم و به فرموده امام خمینی (ره) این امر؛ عین عمل صالح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha