۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85256152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: شهرداری های البرز محله های کم برخوردار را اولویت قرار دهند

کرج - ایرنا - استاندار البرز از شهرداری های این استان خواست عمران وآبادانی محله های کم برخوردار را اولویت خدمات رسانی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز اظهار کرد: تحقق ۱۰ اقدام اساسی در محله های محروم استان با تخصیص اعتباری ویژه از سوی شهرداری ها مورد انتظار است و روند اطلاع رسانی و اجرای آن رصد می شود.
وی گفت: بخش بزرگی از مسوولیت توانمند سازی ۶۶ محله کم برخوردار استان برعهده شهرداری ها است و باید درآمدهای حاصل از ارزش افزوده مدیریت شهری برای محرومیت زدایی از این محله ها هزینه شود.

استاندار: شهرداری های البرز محله های کم برخوردار را اولویت قرار دهند


استاندار البرز افزود: شهرداران باید در هفته یک روز را به بازدید میدانی از محله های محروم اختصاص دهند و نشست های ویژه در محله ها تشکیل دهند.
وی یادآورشد : ساخت اماکن عمومی همچون فضای سبز، فرهنگسرا، مراکز تفریحی و ورزشی و امثال آن در محله ها با جدیت دنبال شود.

استاندار البرز تاکید کرد: شهرداری کرج باید حاشیه رودخانه کرج را با بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران و یا اعتبارات مدیریت شهری به مکانی مناسب تفرج عمومی تبدیل کند.
در نشست قرار گاه اجتماعی پیرو بازدید و میز خدمت روز گذشته مدیران استان البرز از محله آق تپه کرج، مشکلات و موانع مورد بررسی قرار گرفت و دستور لازم برای رسیدگی به موضوعات صادر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha