۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85255962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات دو ومیدانی همدان: کسب سهمیه المپیک را هدفگذاری کرده‌ایم

همدان- ایرنا- رئیس هیات دو ومیدانی همدان گفت: کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رشته پیاده روی را برای ورزشکاران استان هدفگذاری کرده‌ایم.

مسعود بنوان روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: حمیدرضا زورآوند شایسته حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چین بود اما تصمیم فدراسیون دو ومیدانی تصمیم به عدم اعزام گرفت و ما نیز احترام گذاشتیم.

وی اضافه کرد: جای زورآوند که تجربه حضور در المپیک را دارد، در بازی‌های آسیایی خالی بود و معتقدم اگر اعزام می‌شد، نتیجه خوبی را رقم می‌زد.

بنوان خاطرنشان کرد: مسابقات دو ومیدانی قهرمانی آسیا قرار است اسفندماه امسال به میزبانی کشور ژاپن برگزار شود و زورآوند به طور قطع در این رویداد به میدان می‌رود و هدف او کسب سهمیه المپیک پاریس است.

وی ادامه داد: این ورزشکار رشته پیاده روی ۱۷ سال سابقه فعالیت در دو ومیدانی را دارد و با حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل، به پرافتخارترین دونده تاریخ ورزش همدان تبدیل شد و اکنون ۲ رویداد مهم بین المللی که قهرمانی آسیا و جهانی هست را پیش رو دارد.

رئیس هیات دو ومیدانی همدان خاطرنشان کرد: زورآوند همه روزه تمرینات خود را پیگیری می‌کند و ارکان هیات نیز حمایت همه جانبه از او دارند.

بنوان افزود: امکانات دو ومیدانی استان در ورزشگاه شهدای قدس در اختیار این دونده پرافتخار قرار گرفته و انتظار داریم همه مسوولان از وی حمایت لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: زورآوند توان کسب سهمیه المپیک را دارد و روند آماده‌سازی این ورزشکار به خوبی در حال سپری شدن است.

استان همدان دارای هفت هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف دو ومیدانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha