گریگوریان: بدشانس بودیم که به فیلیپین خوردیم/مهرام با قدرت در لیگ برتر بسکتبال وارد می‌شود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش بسکتبال مهرام گفت: در بازی‌های آسیایی خیلی بدشانس بودیم که در برابر فیلیپین شکست خوردیم و آنها با قهرمانی در این بازی‌ها نشان دادند تیمی خوب و قدرتمند را روانه‌ بازی‌ها کرده بودند.

پیتر گریگوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نتایج تیم ملی در بازی‌های آسیایی هانگژو تاکید کرد: با وجود اینکه سه بازیکن اصلی خود در اختیار نداشتیم اما از نظر تمرکز و انگیزه چیزی کم نداشتیم اما بدشانس بودیم که در برابر فیلیپین بازی را واگذار کردیم و از رسیدن به مراحل پایانی باز ماندیم.

وی ادامه داد: فیلیپین با قهرمانی در این بازی‌ها نشان داد تیم خوب و قدرتمندی را راهی هانگژو کرده بود و بازیکنان آمریکایی و غیرآسیایی این تیم کمک بسیاری به موفقیت این تیم کردند. سطح لیگ آنها و توانمندی‌هایی که دارند فراتر از آسیاست و وقتی در این بازی‌ها وارد می‌شوند این را به خوبی می‌توان دید. به هر حال فیلیپین قهرمان شد اما چیزی تمام نشده و مسیر موفقیت ادامه خواهد داشت و باید با امیدواری راهمان را طی کنیم.

او در مورد شرایط خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال گفت: امسال با مهرام قرارداد دارم و یک سال در خدمت این تیم خواهم فود، تیم خوبی بسته شده و همه برای موفقیت در لیگ انگیزه بالایی دارند. آماده هستیم تا با شروع لیگ به میدان برویم و امیدوارم بتوانیم در طول لیگ به نتایج قابل قبولی دست یافته و در پایان نیز با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha