۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85255281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هراس وزیر امنیت رژیم صهیونیستی از وقوع انتفاضه سوم

تهران-ایرنا- وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که نگران وقوع انتفاضه دیگری از سوی فلسطینی‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی است، خواستار آمادگی پلیس برای وقوع این سناریو شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس این رژیم دستور داد تا برای عملیات «نگهبانان دیوار ۲» آماده باشند.

منظور بن گویر از عملیات «نگهبانان دیوار ۲»، عملیات رژیم صهیونیستی برای کنترل قیام فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی در ماه «می» سال ۲۰۲۱ است که به عملیات «سیف القدس» توسط گروه های مقاومت منجر شد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه هم از خرید و توزیع هزاران اسلحه بین شبه نظامیان تندرو صهیونیست در شهرک‌های کرانه باختری، قدس اشغالی و شهرک های هم مرز لبنان و غزه خبر داد.

دیگر اعضای کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی، اظهارات بن گویر را تحریک آمیز دانستند و «آمیخای شیکلی» وزیر «یهودیان مقیم خارج» در کابینه رژیم صهیونیستی از اظهارات بن‌گویر علیه عرب های مقیم سرزمین های اشغالی انتقاد کرد.

یک مقام پلیس رژیم صهیونیستی نیز در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی «ایزرائیل هیوم»، اظهارات بن گویر را تحریک آمیز خواند و آن را تامین کننده خواست مقاومت فلسطین برای پیوستن فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی به مقاومت دانست.

از صبح شنبه (۱۵ مهر)، لحظه حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاپ حدود ۵ هزار راکت، پنج روز می‌گذرد. طبق آمارهای اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار اسرائیلی و افزون بر ۹۰۰ فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیروهای زرهی خود را پشت مرزهای غزه مستقر کرده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون به ۱۰۵۵ نفر رسیده است.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد:۵ هزار و ۱۸۴ نفر نیز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha