بالگرد اورژانس نیشابور مرد روستایی را از مرگ نجات داد

مشهد-ایرنا-رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان نیشابور گفت: مصدوم تصادف یکی از روستاهای توابع نیشابور با امدادرسانی به موقع اورژانس هوایی این دانشگاه از مرگ حتمی نجات یافت.

دکتر سید حمید حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح امروز در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر وقوع تصادف در روستای «اریه» بخش مرکزی شهرستان نیشابور، آمبولانس پایگاه «بار» این شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از رسیدن کارشناسان فوریت های پزشکی بر بالین بیمار و در تریاژ اولیه همکاران پایگاه بار، متوجه وخامت وضعیت یکی از ۲ مصدوم حادثه می‌شوند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان نیشابور عنوان کرد: با توجه به شرایط یکی از مصدومان و نیز طولانی بودن مسیر، پس از ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مصدوم، انتقال هوایی در دستور کار کارشناسان پایگاه قرار گرفته و درخواست حضور بالگرد در صحنه حادثه انجام می گیرد.

دکتر حسینی اظهار کرد: پس از انجام هماهنگی های لازم، بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور در محل حادثه حاضر و کارشناسان اورژانس هوایی این شهرستان  تنها مصدوم این حادثه را به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل کرد و این فرد با دریافت به موقوع اقدامات درمانی از  مرگ حتمی نجات یافت.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha