جابجایی بیش از یک میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در لرستان

خرم آباد - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۶۷ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده اند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، "رضا عبدی" روز چهارشنبه افزود: ۱۷۷ دستگاه اتوبوس، ۵۷۳ دستگاه مینی‌بوس و ۷۶۲ دستگاه سواری، در ناوگان عمومی استان فعال است که جابجایی مسافر از این ناوگان طی ۶ ماهه امسال ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، یک میلیون و ۸۹ هزار و ۶۶۷ نفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۹۹۱ هزار و ۶۸۸ نفر، افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان یادآور شد: ۲۷۲ هزار و ۱۰۶ مسافر طی نیمه نخست امسال از طریق ناوگان مینی بوس استان جابجا شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۵۲ درصدی داشته است.

عبدی با اشاره به کاهش یک درصدی سفرهای ناوگان عمومی استان در نیمه نخست امسال تصریح کرد: ۵۲۰ هزار و ۴۳۷ مسافر توسط ناوگان اتوبوسی جابجا شده اند که نسبت به سال گذشته افزایش ۲ درصدی داشت.

وی ادامه داد: همچنین جابجایی مسافر با ناوگان سواری در ۶ ماه اخیر نیز ۲۹۷ هزار نفر و ۱۲۵ بوده که نسبت به سال قبل یک درصد کاهش یافته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان عنوان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکت ها و رانندگان رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha