فیلم| آغاز عملیات اجرایی اَبَرپروژه اشتغالزای لامرد

شیراز - ایرنا - به گفته فرماندار لامرد در دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم به فارس، وزیر نفت به لامرد سفر می‌کند تا ابرپروژه صنعت پتروشیمی را کلنگ‌زنی کند.

احمدخضری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ابر پروژه پتروشیمی «سیکلو» با اعتباری نزدیک به ۱۶۰ هزار میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی افزود: این مجموعه پتروشیمی توان اشتغالزایی برای ۳۵۰ نفر را به صورت مستقیم و برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم را دارد.

فرماندار لامرد اضافه کرد: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی این پروژه، در این سفر از ۱۷۰ طرح بهداشت و درمان، بهسازی روستایی، نوسازی مدارس، برق، آب و ورزش با اعتباری نزدیک به یکهزار و ۲۴۰ میلیارد ریال نیز بهره‌برداری می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس خواهد بود.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۷۴ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha