۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85254713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ ورزشکار و مربی زنجانی به مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین اعزام می‌شوند

زنجان - ایرنا - مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هفت ورزشکار، ۲ مربی و یک داور از این استان به مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژوی چین اعزام می‌شوند که امیدواریم همانند ورزشکاران آسیایی مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

جواد بازرگان روز چهارشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد ورزشکار، مربی و داور زنجانی در رشته های بوچیا، دوچرخه سواری، تیراندازی، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، شنا و قایقرانی در اردوهای تیم های ملی حضور دارند.

وی اظهار داشت: ورزشکاران زنجانی حاضر در اردوها از بهترین نفرات رشته های ورزشی کشور هستند و با توانایی و پتانسیلی که قهرمانان استان دارند، بسیار امیدواریم که در رقابت های پاراآسیایی هانگژو به مدال های رنگارنگی دست یابند.

این مسوول ادامه داد: رویکردی که اداره کل ورزش و جوانان دارد با تمام توان از ورزشکاران خود حمایت می کند و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند.

۱۰ ورزشکار و مربی زنجانی به مسابقات پاراآسیایی هانگژوی چین اعزام می‌شوند

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی انجام گرفته مراسم بدرقه و استقبال ورزشکاران پاراآسیایی این استان نیز همانند بازی های آسیایی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ورزش جانباران و معلولین این استان بازیکنان مختلفی را به جامعه ورزشی تحویل داده است که امیدواریم ثمره آن کسب نتایج درخشان باشد.

به گزارش ایرنا، مسابقات بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو اواخر مهرماه امسال در هانگژوی چین برگزار خواهد شد.

در مسابقات آسیایی هانگژو نیز ورزشکاران این استان صاحب یک مدال طلا و پنج مدال نقره شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha