۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۲:۲۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85254509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزاران اردنی در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند + فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، هزاران اردنی در امان پایتخت این کشور در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، هزاران اردنی در راهپیمایی گسترده با شعار «طوفان خروشان» در امان در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین شرکت کردند و از کشورشان خواستند که روگیل بن موشه رحمان سفیر رژیم صهیونیستی را از این کشور اخراج کند.

بر اساس این گزارش، این راهپیمایی بعد از نماز مغرب از مقابل مسجد الحسینی در امان تا میدان النخل (در یک کیلومتری این مسجد) برگزار شد.

راهپیمایی کنندگان با حمایت از غزه و مقاومت، خواستار باز شدن مرزها با فلسطین شدند و در حالی که پرچم‌های اردن و فلسطین را در دست داشتند، شعار «مردم آزادسازی فلسطین را می‌خواهند»، سر دادند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها شعارهای «شما را در این نبرد تنها نخواهیم گذاشت»، «مردم اردن در کنار مردم فلسطین هستند» و «طوفان الاقصی نبرد همه ماست»، نوشته شده بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha