راهپیمایی حامیان فلسطین در مارسی فرانسه + فیلم

تهران- ایرنا- با وجود فرمان امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه برای ممنوعیت برگزاری راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین، گروهی از اهالی بندر مارسی در حمایت از آنها و با پرچم‌های این کشور به خیابان‌های این شهر بندری در جنوب فرانسه آمدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروهی از اهالی مارسی روز سه‌شنبه به خیابان‌های این شهر بندری در جنوب فرانسه آمدند و به‌رغم ممنوعیت اعلام شده از سوی مقامات این کشور، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان در حالی که پرچم‌های فلسطین را به اهتزاز در آورده بودند، پلاکاردهایی با این مضمون که «آیا ارزش جان فلسطینی‌ها از شما کمتر است؟» با خود حمل می‌کردند و شعارهایی مانند «فلسطین، مقاومت» و «مکرون همدست (رژیم) قاتل اسرائیل» سر دادند.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، افسران پلیس حاضر در محل بدون اینکه به متفرق کردن شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی اقدام کنند، ۲ بار در بلندگو اعلام کردند که «به شما اطلاع می‌دهیم که این تجمعات با فرمان رئیس جمهور ممنوع شده است و از شما دعوت می‌کنیم که محل را ترک کنید».

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha