پروژه خاورمیانه جدید ناکام خواهد ماند/از خون کودکان غزه، پیروزی متولد می‌شود

تهران- ایرنا- نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان در سخنانی در جریان تشییع پیکر شهدای حمله عصر دوشنبه رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی این کشور تاکید کرد که جنایات صهیونیست‌ها بدون پاسخ باقی نخواهد ماند و مقاومت فلسطین در نوار غزه در نهایت پیروز خواهد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه المیادین، مراسم تشییع پیکر شهدای حزب الله که در اثر حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به شهرهای مرزی لبنان به شهادت رسیدند بعد از ظهر امروز برگزار شد.

حسن فضل الله نماینده حزب‌الله در پارلمان در مراسم تشییع پیکر شهدای حزب الله تاکید کرد: اسرائیلی‌ها از ترس مقاومت لبنان در مواضع خود در مرز و داخل اراضی اشغالی مخفی شده‌اند.

فضل‌الله گفت: دشمن اسرائیلی می‌داند که هیچ حمله آن بدون پاسخ و تاوان نخواهد ماند.

وی افزود: همانطور که دشمن در لبنان در سال ۲۰۰۶ شکست خورد، امروز نیز در غزه شکست خواهد خورد و پروژه خاورمیانه جدید، سقوط خواهد کرد.

فضل الله ادامه داد: مقاومت لبنان هم در حرف و هم در عمل، از ملت و مقاومت فلسطین حمایت خواهد کرد و از خون کودکان غزه و شهدا و از خون هر آزاده و سرافراز پیروزی متولد خواهد شد.

وی در ادامه خطاب به مقاومت فلسطین خاطرنشان کرد: ای مبارزان مقاومت در غزه، امروز مایه افتخار امت و مقاومت هستید.

عصر روز گذشته و همزمان با ادامه درگیری‌ها در نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی در پی حملات بالگردهای رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی لبنان چند تن از نیروهای حزب‌الله به شهادت رسیدند.

حزب الله لبنان نیز در پاسخ به این حمله مواضع صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات خود قرار داد. در این حمله یک فرمانده صهیونیست به هلاکت رسید و پنج نظامی دیگر مجروح شدند.

بر اثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری تا این لحظه ۷۸۸ نفر کشته و ۴ هزار و ۱۰۰ تن دیگر زخمی شدند.

با آغاز چهارمین روز از عملیات «طوفان الأقصی»، ارتش صهیونیستی مدعی شد که کنترل کامل منطقه «غلاف غزه» را به دست گرفته است.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha