۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85253875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افتتاح مرکز سما دانشگاه آزاد تهران شرق با هدف محروم زدایی در قیامدشت ری+فیلم

شهرری - ایرنا - مرکز(مدرسه)سما دانشگاه آزاد تهران شرق با هدف محروم زدایی در شهر قیامدشت شهرستان ری با حضور مسئولان و اساتید این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، هدف از افتتاح این مرکز، تعامل دانشگاه با محیط زیست بوم و کمک به منطقه محروم، ارتقا دانش و علم و تربیت ایرانی اسلامی در منطقه جنوب شرق پایتخت است .

رئیس دانشگاه آزاد تهران شرق روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ، ضمن تشریح برنامه دانشگاه آزاد تهران شرق اظهار داشت: ایجاد این مراکز در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار شهر تهران (منطقه ۱۵) شهر قیامدشت می باشد.

افتتاح مرکز سما دانشگاه آزاد تهران شرق با هدف محروم زدایی در قیامدشت ری 

دکتر سید علی موسوی گفت: افتتاح مرکز سما برای جذب کودکان و نوجوانان کم برخوردار از امکانات رفاهی شهری در سطح شهر تهران بوده که این استعداد ها کمتر دیده می شوند.

رئیس دانشگاه آزاد تهران شرق افزود: بدون شک نسل جوان و بخصوص دانشجویان گرامی، نقش مهم و بی بدیلی در ساختن فردای ایران اسلامی خواهند داشت. لذا دانشگاه ها می توانند با تربیت جوانان و آشنا کردن آنان با علوم و دانش مختلف نقش مهمی در این راستا بردارند.

افتتاح مرکز سما دانشگاه آزاد تهران شرق با هدف محروم زدایی در قیامدشت ری 

در این مراسم خانم دکتر قاسمی مشاور امور زنان دانشگاه آزاد اسلامی، خانم دکتر هشمتیان مشاور وزیر آموزش و پرورش، شهردار قیامدشت ، اعضای شورای شهر و امام جمعه قیامدشت، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر ری، دکتر صالحی معاون هماهنگ کننده استان ، دکتر نادی خوراسگانی معاون تربیتی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی،دکتر اسکندری معاون سما استان تهران و مسئولین حضور داشتند.

افتتاح مرکز سما دانشگاه آزاد تهران شرق با هدف محروم زدایی در قیامدشت ری 

به گزارش ایرنا،مرکز و مدرسه سما دانشگاه آزاد تهران شرق در قیامدشت شهرستان ری دارای ۷۰ دانش آموز و ۱۵ نفر کادر آموزشی بوده که با ۱۵ کلاس درس آموزشی و در مساحت ۱۵۰۰ متر مربع در دو طبقه افتتاح شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha