روستای اسلام‌آباد بندرلنگه به شبکه آبرسانی متصل شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه روستای اسلام‌آباد بندرلنگه پیش از این به صورت خودگران تامین آب می‌شد، گفت: اهالی این منطقه برای نخستین بار به شبکه پایدار آبرسانی متصل شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، عبدالحمید حمزه‌پور روز سه‌شنبه در تشریح حجم عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای اسلام‌آباد بندرلنگه افزود: با هدف پایداری آب این روستا و خدمات رسانی مطلوب تر، این روستا تحت پوشش خدمات رسانی آبفا قرار گرفت و نیاز آبی مشترکین ساکن در این روستا با اجرای خط انتقال رفت و برگشت از یک حلقه چاه موجود تامین شد.

وی بیان کرد: در این راستا، سه کیلومتر خط انتقال و ۷.۷ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شد و ۷۰ فقره انشعاب نیز به مشترکان واگذار و عملیات نصب آن پایان یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا هرمزگان، اعتبار هزینه شده برای تکمیل این طرح را ۱۰۰میلیارد ریال عنوان کرد که با بهره‌برداری از آن جمعیتی افزون‌بر ۳۲۰ نفر بهره‌مند شده و اهالی اسلام‌آباد برای نخستین‌بار به شبکه پایدار آبرسانی متصل شدند.

حمزه‌پور ادامه داد: شرکت آب وفاضلاب هرمزگان امسال با سیاست‌های دولت مردمی، طرح‌های آبرسانی را به‌طور ویژه دنبال کرد که خوشبختانه با حمایت ویژه استاندار هرمزگان شاهد به ثمر نشستن پروژه٬های ماندگار از جمله دستیابی مردم اسلام آباد بندرلنگه به آب آشامیدنی پایدار بودیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha