۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۹:۴۰
کد خبر: 85253451
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۶ واحدصنفی متخلف کرمان در به‌کارگیری اتباع غیرمجاز پلمب شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی و پلمب ۶ باب مغازه متخلف در به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در کرمان خبر داد. 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کرمان، مهدی بخشی با اشاره به گشت مشترک شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز متشکل از نماینده دادستانی، فرماندهی انتظامی، اداره کار، اماکن و شهرداری افزود: در راستای اجرای طرح کنترلی و نظارتی صنوف بازار بزرگ کرمان با محوریت برخورد با اتباع خارجی غیرمجاز و فعال در صنوف، ۶ باب مغازه متخلف پلمب شد و هشت مغازه نیز اخطار دریافت کردند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های میدانی مشخص شد تعدادی از واحدهای مورد نظر، در اجاره اتباع خارجی بوده و تعدادی دیگر از واحدها از اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان متصدی برای انجام امور و فعالیت‌های روزانه استفاده کرده‌اند.

دادستان کرمان گفت: با هماهنگی قضایی، واحدهای صنفی مورد نظر پلمب و تعداد ۵٠ نفر اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد مجوز اقامت دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در ٢۴ ساعت گذشته ٣٣٠ نفر اتباع غیرمجاز در سطح شهرستان کرمان دستگیر و ٣١ دستگاه خودرو شوتی نیز توقیف شده و این طرح همچنان در استان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha