عملیات طوفان الاقصی تلنگری به کشورهای سلطه‌گر بود

سنندج- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: عملیات طوفان الاقصی تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه گر بود و بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه است و ریشه‌های رژیم غاصب صهیونیستی بزوی خشکیده می شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد سادات روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج با اشاره به عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی اظهار کرد: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سالها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه صدای شکستن استخوان های رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد، افزود: بی شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: امروز جهان شاهد صف‌آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار، سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد.

وی اضافه کرد: با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت، موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

حجت الاسلام سادات یادآور شد: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد اسراییل از خانه عنکبوت هم سست تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و بزودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک شود.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، روز شنبه این هفته رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند به طوری که که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha