۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85252512
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خرید و فروش دیگنیتی با بهترین شرایط بازار

۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبر: 85252512
خرید و فروش دیگنیتی با بهترین شرایط بازار

در سال‌های اخیر بیش‌ترین خرید و فروش دیگنیتی به دلیل نوسانات بازار و رشد ارزش این خودرو در بازار آزاد انجام می‌شود. بازاری که معامله در آن خطرات زیادی برای هریک از طرفین معامله در پی دارد. در این مطلب، این خطرات را بررسی کرده و راه‌حلی برای آنها ارائه می‌کنیم. اگر به دنبال خرید دیگنیتی یا فروش آن به روشی امن هستید، با ما همراه شوید.

خطرات خرید و فروش دیگنیتی در بازار آزاد

مهم‌ترین خطری که هنگام خرید دیگنیتی متوجه خریدار است، مربوط به وضعیت فنی این خودرو می‌شود. دیگنیتی، خودروی نسبتا جدیدی در بازار ایران است و کارشناسان اندکی در برآورد فنی آن، تخصص دارند. از سوی دیگر، فروشنده یا دلال ممکن است وضعیت خودرو را بسیار بهتر از آنچه هست، نشان دهد، به‌طوری که با کمی رانندگی نیز نتوان متوجه ایرادات آن شد. کارشناسان فنی خودرو نیز هرگز ضمانتی بابت خدمات خود ارائه نمی‌دهند.

فعالیت دلال‌ها نیز در بازار خرید و فروش دیگنیتی نسبت به سایر خودروها بیشتر است، دلیل این موضوع، ارزش بالای این خودرو و نیز بازار محدودتر معامله‌ی آن است. بازاری که هم فروشنده و هم خریدار باید زمان زیادی برای یافتن مشتری یا فروشنده صرف کنند. بنابراین، دلال‌ها دست بالا را در چنین بازاری پیدا می‌کنند.

لزوم صرف وقت و انرژی بسیار برای خرید دیگنیتی یا فروش آن، خطرات حقوقی معامله با افراد کلاه‌بردار و لزوم پرداخت هزینه‌های گزاف خدمات فروش و کارشناسی فنی از دیگر معضلات خرید و فروش دیگنیتی در بازارهای سنتی معامله‌ی خودرو هستند.

همراه مکانیک، بستر امن خرید و فروش دیگنیتی

خرید و فروش دیگنیتی با بهترین شرایط بازار

در بازار آشفته‌ای که نظارت چندانی بر روند معاملات در بازارهای حضوری و حتی سایت‌های آگهی کالا نمی‌شود، وجود بستری تخصصی برای معامله خودرو مانند همراه مکانیک، یک غنیمت است. این وب‌سایت، یک بازار آنلاین خریدوفروش انواع خودروی نو و دست دوم ایرانی و خارجی است. همراه مکانیک با راهکارهای خود به‌طور خاص، در سال‌های اخیر بسیاری از معضلات خرید و فروش دیگنیتی را رفع کرده است.

خرید دیگنیتی کارشناسی شده

یکی از مهم‌ترین معضلات خرید دیگنیتی، دشواری کارشناسی فنی و نیز هزینه‌ی بالای این خدمات است. همراه مکانیک، دیگنیتی هر فروشنده را پیش از انتشار آگهی فروش، از نظر فنی، بدنه و حقوقی بازرسی می‌کند. این کار به کمک کارشناسان خبره انجام می‌شود. اصلی‌ترین معیار ارزش‌گذاری این خودرو نیز گزارش ارائه شده از سوی این افراد است. به‌این‌ترتیب، خریدار در ازای بازدید از هر تعداد خودرو، تنها یک بار هزینه‌ی این خدمات را پرداخت می‌کند. کارشناسی انجام شده تضمینی بوده و در صورت اثبات خلاف آن، امکان عودت وجه وجود دارد.

فروش دیگنیتی با کارشناسی فنی، به نفع فروشنده‌ی این خودرو نیز خواهد بود. چراکه اساسا این خدمت، سبب اعتمادسازی در معامله و جذب سریع‌تر مشتری می‌شود.

حذف دلال ها و خطرات معامله با آنها

دیگر مزیت خرید و فروش دیگنیتی در همراه مکانیک، حذف واسطه‌گری این خودرو است. به‌این‌ترتیب، هیچ‌گونه خطر مالی یا حقوقی از سوی دلال‌ها هیچ‌یک از طرفین معامله را تهدید نمی‌کند. حذف حداکثری واسطه‌گری دیگنیتی، سبب تعدیل ارزش این خودرو در همراه مکانیک نیز شده است. موضوعی که هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده خواهد بود؛ چراکه سبب تسریع فرآیند معامله می‌شود.

از سوی دیگر، یکی از خدمات قابل‌توجه همراه مکانیک، همراهی حقوقی خریدار و فروشنده‌ی دیگنیتی تا پای معامله است. این موضوع به‌خصوص برای افراد تازه‌کار در معامله‌ی خودروی گرانی مانند دیگنیتی مهم است و از بروز مشکلات حقوقی جلوگیری می‌کند.

گستردگی بازار و تسریع روند معامله

خرید و فروش دیگنیتی با بهترین شرایط بازار

دشواری خرید و فروش دیگنیتی نسبت به خودروهای ارزان‌تر و ایرانی بیشتر است. در بازارهای سنتی، خریدار و فروشنده شاید هر دو مجبور شوند تا ماه‌ها به دنبال موقعیت مناسب برای معامله بگردند. حتی سایت‌های آگهی فروش کالا نیز نتوانسته‌اند کمکی به این موضوع بکنند، چراکه اساسا باز هم وظیفه‌ی هماهنگی خریدوفروش را به عهده‌ی طرفین می‌گذارند.

این در حالی است که خریدار در صفحه‌ نمایشگاه دیگنیتی درهمراه مکانیک طی تنها چند دقیقه می‌تواند چندین آگهی را به‌طور کامل به همراه مشخصات خودرو مطالعه کند. فروشنده نیز مطمئن است که آگهی‌اش، روزانه، توسط تعداد زیادی خریدار واقعی بازدید می‌شود.

اما خدمات همراه مکانیک تنها به انتشار آگهی محدود نیست. این وب‌سایت به‌عنوان یک واسطه، حداکثر خدمات را برای خرید و فروش دیگنیتی ارائه می‌کند. به عبارت دیگر، وظیفه‌ی یافتن مشتری و هماهنگی با فروشنده برای بازدید از خودرو نیز برعهده‌ی کارشناسان این وب‌سایت است.

روش خرید و فروش دیگنیتی در همراه مکانیک

برای خرید و فروش دیگنیتی خود کافی است درخواست‌تان را در https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/dongfeng/dignity/ ثبت کنید تا کارشناسان این شرکت برای هماهنگی زمان بازدید با شما تماس بگیرند.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha